Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:579526
 
Evaluation:
Published: 07.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vieta - tās ietekmējošā vide    4
  Nozīmīgākie atrašanās vietas izvēles faktori rūpniecības uzņēmumam    8
2.1.  Apgādes faktors    9
2.1.1.  Ēkas un zemes gabali    9
2.1.2.  Izejvielas un transports    11
2.1.3.  Darba spēka piedāvājums    12
2.1.4.  Enerģija    13
2.2.  Ražošanas faktors    13
2.2.1.  Dabas apstākļi    13
2.2.2.  Tehnoloģiju organizatoriskie apstākļi    14
2.3.  Realizācijas faktors    15
2.3.1.  Tirdzniecības tīkls    15
2.4.  Valsts    17
2.4.1.  Nodokļu politika    17
2.4.2.  Ārējās tirdzniecības regulēšana    18
2.4.3.  Ekonomiskā vide    19
2.4.4.  Valsts atbalsts    19
2.4.5.  Institucionālā vide    20
  Nozīmīgākie atrašanās vietas izvēles faktori tirdzniecības uzņēmumam    21
3.1.  Apgādes faktors    21
3.1.1.  Veikalu koncentrācija –tirdzniecības vietas izvēle    22
3.1.2.  Sortiments - tirdzniecības vietas izvēle    23
3.1.3.  Darba spēka piedāvājums    25
3.2.  Realizācijas faktors    26
3.2.1.  Sadales kanāls    26
3.2.2.  Sagāde    27
3.2.3.  Noieta tirgus analīze, patērētāji    27
3.2.4.  Konkurenti    28
  Vietas izvēles faktoru salīdzinājums    29
  Literatūra    31
Extract

Ikvienam uzņēmumam, lai tas spētu darboties, ir nepieciešama atrašanās vieta. Ikviens uzņēmums savu saimniecisko darbību realizē kādā konkrētā vietā. Tādēļ, lai uzsāktu jebkāda veida biznesu, pirmais solis ir apsvērt visus vietas izvēles ietekmējošos faktorus. To analīze ir būtiska, lai izvēlētos vislabāko alternatīvu, kas vispozitīvāk iespaidotu turpmāko uzņēmējdarbību un vislabāk atbilstu uzņēmuma funkcijām un vajadzībām. Jāuzsver, ka „laba adrese” var ļoti iespaidot uzņēmējdarbības panākumus.
Parasti, veicot vietas izvēli, galvenā problēma ir saistīta ar dažādo vietas izvēles faktoru apzināšanu un novērtēšanu atbilstoši uzņēmuma darbības specifikai. Vienam un tam pašam atrašanās vietas izvēles faktoram ir dažāda nozīme un ietekme uz rūpniecības un uz tirdzniecības uzņēmuma atrašanās vietas izvēli. Tādēļ galvenais jautājums ir, kā vietas izvēles faktori iespaido rūpniecības un kā tirdzniecības uzņēmumu? Sekojoši, šī kursa darba mērķis ir noteikt un raksturot rūpniecības un tirdzniecības uzņēmumu vietas izvēles faktorus.
Pētījuma objekts ir atrašanās vietas izvēles faktoru atšķirīgā ietekme uz rūpniecības un tirdzniecības uzņēmumu darbību. Tajā sakarā pētījuma priekšmets ir atšķirīgo darbības sfēru nosacījumi un vajadzības, kas ietekmē atrašanās vietas izvēli.
Pētījuma gaitā tiks pārbaudīta sekojoša hipotēze, ka pārstrādājošās rūpniecības uzņēmuma atrašanās vietas izvēles kritēriji atšķiras no tirdzniecības uzņēmuma vietas izvēles faktoriem.
Lai sasniegtu pētījuma mērķi, ir noteikti vairāki uzdevumi:
1. Noteikt iespējamos atrašanās vietas izvēles ietekmējošos faktorus;
2. Atrast atšķirības šo faktoru atrašanās vietas izvēles ietekmē un nozīmīgumā rūpniecības un tirdzniecības uzņēmumos;
3. Veikt praktisku atrašanās vietas faktoru ietekmes analīzi uz abu sfēru uzņēmumu darbību.
Kursa darba izstrādē tiks izmantotas sekojošas pētniecības metodes:
Teorētiskās literatūras analīze,
Statistikas datu analīze,…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1201764
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register