Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:208042
 
Evaluation:
Published: 15.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    5
  IEVADS    6
  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.  ZĪMOLS    8
1.1.  Zīmola jēdziens    8
1.2.  Zīmolvedība un zīmolu veidi    9
1.3.  Zīmola identitāte    10
1.4.  Zīmola maiņa    11
2.  REKLĀMA UN REKLĀMAS KAMPAŅA    13
2.1.  Reklāmas jēdziens    13
2.2.  Reklāmas mērķi un veidi    14
2.3.  Reklāmas un mārketinga stratēģija    15
2.4.  Reklāmas kampaņa    16
3.  METODOLOĢIJA    19
3.1.  Kvalitatīvā pētījuma metode - intervēšana    19
3.2.  Kvantitatīvā pētījuma metode - anketēšana    20
4.  ZĪMOLA MAIŅAS NORISE LATVIJĀ    22
5.  EMPĪRISKĀ DAĻA    24
5.1.  Intervija ar uzņēmuma pārstāvi    24
5.1.1.  Zīmola maiņas process Latvijā    24
5.1.2.  Reklāmas kampaņa „Kāpēc Statoil maina nosaukumu?”    25
5.2.  Aptauja ar Circle K apmeklētājiem    26
6.  SECINĀJUMI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Extract

6. SECINĀJUMI
Pētījuma gaitā tika sasniegts tā mērķis – noskaidrots, kāda ir Circle K klientu attieksme uz zīmola maiņu, izvērtēts klientu viedoklis par tēla un nosaukuma maiņu, kā arī uzņēmuma veidoto reklāmas kampaņu „Kāpēc Statoil maina nosaukumu?”
Intervijā ar Circle K mazumtirdzniecības reģionu vadītāju Daini Ramatu tika noskaidrots viņa personīgais viedoklis par uzņēmuma zīmola maiņu, kuru viņš vērtē kā soli uz vēl labāku apkalpošanas servisu un uzņēmuma starptautisku izaugsmi. Zīmola maiņa notika vairākās Eiropas valstīs, tajā skaitā arī Latvijā, ar mērķi, veidot vienotu tīklu, kas pastāvēs ar vienu nosaukumu, jo visā pasaulē ir vairāk kā 15 tūkstoši uzņēmuma DUS. Var secināt, ka zīmola maiņa bija liels izaicinājums un smags darbs, pārvēršot ap 80 DUS visā Latvijā, šobrīd, kad pagājis gads kopš pirmās stacijas atklāšanas svētkiem, klienti jauno zīmolu ir pieņēmuši.
Salīdzinot anketēšanā un intervijā iegūtās atbildes var secināt, ka uzņēmuma darbinieku viedoklis īpaši neatšķiras no klientu viedokļa. Tiek uzsvērts, ka saglabātas visas piedāvātās priekšrocības, tas dzirdams arī reklāmas kampaņas reklāmās un to apstiprina Circle K klienti, kuri redz vēl labāku apkalpošanas servisu DUS, turklāt uzņēmums ir dzīvotspējīgs, jo klientu skaits Latvijā pēc zīmola maiņas ir pieaudzis.
Vadoties pēc iegūtās teorijas par zīmolu veidiem, Circle K pēc zīmola maiņas kļuvis par pārraidīto zīmolu, jo tas ticis pārveidots, tika mainīts tā logotips, galvenās zīmola krāsas un tēls. Zīmola identitātes veidošanā svarīgākais aspekts ir tā nosaukums, kurš tika mainīts no Statoil uz Circle K. Tā kā uzņēmums ir starptautisks, jaunais nosaukums izvēlēts angļu valodā, lai būtu saprotams visās pasaules valstīs.
Zīmola maiņa notika strauji, neatstājot vienaldzīgu nevienu DUS apmeklētāju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1369776
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register