Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:270297
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „Cido grupa” uzņēmuma un produkta apraksts    4
2.  Latvijas mārketinga vide    7
3.  Polijas mārketinga vide    12
3.1.  Polijas ģeogrāfiska vide    12
3.2.  Polijas demogrāfiska vide    13
3.3.  Polijas ekonomiska vide    16
3.4.  Polijas sociālkultūras vide    19
3.5.  Polijas politiska un tiesiska vide    20
3.6.  Polijas patērētāji    21
3.7.  Polijas uzņēmumi–konkurenti SIA „Cido grupa”    22
4.  Latvijas un Polijas starpvalstu sadarbības vide    22
5.  Uzņēmuma „Cido grupa” SVID analīze    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studija darba autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Latvijas uzņēmums „Cido grupa” jau vairākus gadus Latvijas tirgū sulu un nektāru dzērienu ražotāju līderis, kurš nepārtraukti attīsta, pilnveido savas produkcijas sortimentu, ražošanas tehnoloģijas un veicina Latvijas eksporta pieaugumu.
2. Izanalizējot Latvijas makrovides faktoru pieejamos datus, var secināt, ka demogrāfiska situācija šobrīd nav uzlabojusies no krīzes sākuma laikiem, Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji turpina braukt prom no valsti ārzemēs, meklējot labākus dzīves nosacījumus.
3. Bezdarba un nodarbinātības līmeņu dati liecina par nelielu situācijas uzlabošanu, kurā bezdarba līmenis Latvijā samazinājās gandrīz 2 reizes un nodarbinātības līmenim šajā gadā bija otrs straujākais kāpums no 27 Eiropas Savienības (ES) valstīm.
4. Latvijas ārējas tirdzniecības radītāji pēdējos gados verami uzlabojušies, pieaugot valsts eksporta un importa apjomiem, pakāpeniski palielinot tehnoloģiski intensīvāku un augstākas pievienotās vērtības preču eksporta īpatsvaru, kas bija definēts, kā viena no galvenēm Latvijas eksporta veicināšanas problēmām vidēja termiņa politikas plānošanas dokumentā „Latvijas preču un pakalpojumu eksporta veicināšanas un ārvalstu investīciju piesaistes pamatnostādnes”.
5. Par starptautisko tirdzniecības partneri tiek izvelēta Polijas Republika – Centrāleiropas valsts, kas robežojas ar daudziem valstīm, kas dod Polijai priekšrocības starptautiskas tirdzniecības sadarbībā ar citiem valstīm.
6. Polijas Republikas demogrāfiska situācija pēdējos gados krietni uzlabojusies – strauji palielinājās iedzīvotāju skaits pēc iestāšanas Eiropas Savienībā, bet Polijas reģistrētais bezdarba līmenis ir visaugstākais starp Eiropas Savienības dalībvalstīm, gatavojot, mācīšot Poļu jauniešus nekonkurētspējīgam profesijām vai profesijām, kuri nav vajadzīgi Polijas tirgū.
7. Polijas Republikai pēc pasaules finanšu krīzes sākumam izdevās izvairīties no recesijai, atšķirība no daudziem citiem Eiropas Savienības valstīm, pateicoties Polijas valdības investīciju un tautsaimniecības atbalsta programmas īstenošanai taupības programmas vietā.
8. Polijas eksporta un importa apjomi pēdēja gada laikā palielinājusies, saistībā ar tarifu barjeru vājināšanos un eksportējot un importējot preces un pakalpojumus galvenokārt Vācijā, Krievijā, Lielbritānijā u.c. valstīs.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1330926
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register