Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:522472
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma „Gaisma” mārketinga vides un situācijas analīze    6
1.1.  Analizējamā uzņēmuma un tā darbības apraksts    6
1.2.  Uzņēmuma „Gaisma” mārketinga vides analīze un situācijas analīze    8
1.2.1.  Makro un mikro vides analīze    8
1.2.2.  Ekonomisko spuldžu nozares rādītāju analīze    12
1.2.3.  Konkurences analīze    12
1.2.4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.2.5.  SVID analīze    19
2.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģija un programma    23
2.1.  Segmentēšana    23
2.2.  Mērķtirgus noteikšana (mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana)    24
2.3.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    25
2.4.  Uzņēmuma misija, mērķi    26
2.5.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
  1.pielikums    32
  2. pielikums    35
Extract

Energoresursu taupīšana mūsdienās kļūst aizvien aktuālaka tēma ne tikai Latvijā, bet visur pasaulē, jo, pieaugot patērētās elektroenerģijas apjomam, nākotnē var nepietikt jaudas elektroenerģijas pieprasījuma apmierināšanai. Ekonomisko spuldžu izmantošana ir viena no iespējām kā ietaupīt elektroenerģiju, kā arī vienlaicīgi tā ir saistīta ar vides problēmu risinājumu, jo augsta un neefektīva elektroenerģijas patērēšana veicina siltumnīcas efektu un līdz ar to – nelabvēlīgas klimata izmaiņas pasaulē.
Eiropas Komisija 2006.gada 19.oktobrī pieņēma rīcības plānu energoefektivitātes jomā, kurā ir noteikts mērķis „līdz 2020. gadam par 20 % samazināt primārās enerģijas patēriņu.” [5.2.] 2007.gada martā par kvēlspuldžu aizliegšanu visā Eiropas Savienībā vienojās 27 dalībvalstu līderi. Šobrīd Eiropas Komisija ir pieņēmusi lēmumu līdz 2009.gadam izstrādāt kārtību, kādā visām dalībvalstīm veicama pāreja no parastajām kvēlspuldzēm uz energoefektīvajām spuldzēm. Tas nozīmē, ka pārskatāmā nākotnē kvēlspuldžu lietošana tiks pārtraukta un visiem patērētājiem būs jāpāriet uz ekonomiskāku spuldžu lietošanu. „Tradicionālās kvēlspuldzes ir izteikti energoneefektīvas, jo no to patērētās enerģijas tikai 5% tiekot izmantoti gaismas radīšanai, pārējie aizplūst gaisā siltuma veidā” [5.3.]. Savukārt, ekonomiskās spuldzes patērē elektroenerģiju līdz pat 80% mazāk kā kvēlspuldzes, līdz ar to kopējais elektroenerģijas ietaupījums būs iespaidīgs, ja visi patērētaji pārstās lietot neekonomiskas spuldzes. „Pēc Eiropas Komisijas sniegtajiem datiem šāds ietaupītais elektrības daudzums tīri matemātiski atbilst 10 miljoniem mājsaimniecību elektroenerģijas patēriņam” (turpat). Tomēr jārēķinās, ka pāreja uz ekonomiskajām spuldzēm nenotiks viena gada laikā, bet pakāpeniski, katrā Eiropas Savienības dalībvalstī šie ieviešanas termiņi var atšķirties un tas var ilgt līdz pat 2015.gadam. Ir valstis, kuras ir paziņojušas, ka plāno pāriet uz ekonomiskajām spuldzēm ātrāk, piemēram, „Īrija ir pirmā ES valsts, kas nolēmusi aizliegt kvēlspuldžu tirdzniecību jau no nākamā gada janvāra.” [5.4.]
Pamatojoties uz augstākminētā temata aktualitāti, šī studiju darba mērķis ir izstrādāt mārketinga darbības plānu uzņēmumam, kas nodarbojas ar ekonomisko spuldžu tirdzniecību Latvijas teritorijā un vēlas šo darbības virzienu aktīvāk attīstīt nākamajā gadā.
Ierobežotā darba apjoma dēļ tiks analizēts tikai viens uzņēmuma darbības virziens – spuldžu pārdošanas veicināšana privātpersonām.
Darbs tiek izpildīts individuāli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register