Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:933190
 
Evaluation:
Published: 21.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Darba autorei šķita interesanti praktiski noskaidrot kāds ir „Guttas” tēls sociālo mediju lietotāju acīs. Līdz ar to darba autore veica aptauju elektroniskā veidā. Aptaujā piedalījās 21 respondents – 6 vīrieši un 15 sievietes (vidējais vecums – 19,6 gadi), kas salīdzinoši nav plašs un visaptverošs pētījums, tomēr darba autore novēroja atbilžu līdzības tendences. Jautājumā – Ko ražo uzņēmums „Gutta” – pilnīgi visi respondenti atbildēja pareizi, kas liecina par šī uzņēmuma atpazīstamību un stabilo vietu tirgū. Uz jautājumu, vai „Gutta” ir sociālajos tīklos, 4 respondenti zināja, ka „Gutta” ir draugiem.lv un twitter.com, 7 respondenti nezināja vai uzskatīja, ka „Gutta” vispār nav sociālajos tīkls, savukārt 6 zināja, ka „Gutta” ir draugiem.lv, bet tikai trīs atbildēja precīzi – „Gutta” ir gan twitter.com, gan draugiem.lv, gan facebook.com. Jautājumā, vai Jūs sekojiet „Gutta” lapai – 9 respondenti atbildēja, ka neseko, 4 - tikai draugiem.lv lapai, 6 respondenti – draugiem.lv, facebook.com, bet tikai 1 visos sociālajos tīklos seko „Gutta” un viens respondents seko draugiem.lv un twitter.com. „Gutta” lapai sociālajā tīklā draugiem.lv 66,7% seko, bet tur nekādas aktivitātes neveic, 16,7% lasa tikai „Runā” sadaļu. Interesanti, ka facebook.com un twitter.com respondenti seko tikai, lai lasītu ziņas, bet nevis piedalītos aktivitātēs. Respondentiem attieksme par „Gutta” 61,9% ir neitrāla, 33,3% pozitīva un 4,8% negatīva. Labs rādītājs uzņēmumam „Gutta” ir arī 90,5%, kuriem nav negatīva saskarsme ar „Gutta”. Par „Gutta” pētījuma respondenti saka šādi: „viņi ir krāsaini”, „patīk iepakojums, garšīgas sulas par adekvātām cenām”, „viņiem ir uzbāzīgas reklāmas/ akcijas sociālajos tīklos”. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register