Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:917244
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA MISIJA    4
2.  UZŅĒMUMA VĪZIJA    5
3.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS NODROŠINĀŠANAS MĒRĶI    6
3.1.  STRATĒĢISKIE MĒRĶI    6
3.2.  TAKTISKIE MĒRĶI    6
3.3.  OPERATĪVIE MĒRĶI    7
4.  UZŅĒMUMA STRUKTURĀLĀ SHĒMA    8
5.  UZŅĒMUMA INDITEX GROUP PERSONĀLVADĪBAS POLITIKA    9
5.1.  VISPĀRĪGIE NOSACĪJUMI    9
5.2.  PERSONĀLPOLITIKAS GALVENAIS ILGTERMIŅA MĒRĶIS    10
6.  PERSONĀLVADĪBAS STRATĒĢIJAS GALVENIE DARBĪBAS VIRZIENI    11
  NOBEIGUMS    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

NOBEIGUMS
Veicot pētījumi, sapratu, ka organizācija strādā ļoti pārdomāti, domājot ne tikai par to kā pēc iespējas ātrāk paplašināt savu darbību un iegūtu vairāk peļņu, bet gan arī par savu patērētāju vēlmēm un darbinieku prioritātēm.
Inditex Grupai laiks ir galvenais faktors, kas jāņem vērā, neskatoties uz ražošanas izmaksām. Viens no galvenajiem uzdevumiem ir pēc iespējas ātrāk preci nogādāt veikalā, pieejamu klientam.
Kritiskā domāšana nozīmē strādāt, lai nodrošinātu produktus ar veselībai aizsargājošiem un drošiem standartiem tirgū, videi draudzīgā veidā. Pēc viena mērķa sasniegšanas, organizācija ir uzlikusi jau nākamo.
Inditex drošības un veselības aizsardzības vadība ir balstīta uz pastāvīgu uzlabošanos. Tas tiek analizēts, plānots, koordinēts un izpildīts saskaņā ar reālo situāciju kompānijā, spēkā esošajiem tiesību aktiem un saistībām, ko uzņēmums ir brīvprātīgi parakstījis. Inditex drošības un veselības politika ir obligāts pasākums visiem Inditex darbiniekiem un ārējiem līgumslēdzējiem.
Inditex korporatīvā kultūra ir balstīta uz komandas darbu, atvērtu komunikāciju un augstu uzstādītiem standartiem. Šie principi ir pamats darbinieku saistībai ar klientu apkalpošanu un klientu vēlmju piepildīšanu.
Sadrumstalotā mārketinga pieeja ļauj Inditex iekarot lielāku daļu patērētāju tirgu, kamēr katrs indivīds var atrast sev ko piemērotu. Veikala piedāvājums un interjers katrā zīmolā atšķiras un ir pielāgoti, lai piesaistītu dažādas cilvēku vecumu grupas un stilus, tai skaitā arī darbiniekus. Uzņēmuma taktiskie mērķi sniedzas līdz pat klientu vēlmju izzināšanai. Lai to noskaidrotu, ir jāmotivē strādājošie darbinieki, kuriem ir visvieglāk uzzināt klientu prasības un vēlmes.
Motivācijas veidi ir daudz un dažādi, tie tiek pielāgoti katra darbinieka vēlmēm. Kurš gan nevēlētos strādāt šādā uzņēmumā!?

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1344794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register