Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:264935
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  Personificētas preču markas nozīme    8
1.1.  Personificētas preču markas būtība    8
1.2.  Lielāko personificētu preču marku raksturojums    17
1.3.  Personificētu preču marku veidotāji    23
2.  „Jānis un Partneri” SIA personificētas preču markas veidošana    27
2.1.  Personificētas preču markas veidošana    30
2.2.  Personificētas preču markas komponentu izstrāde    44
3.  „Jānis un Partneri” SIA personificētas preču markas pozīcijas veidošana    60
3.1.  Personificētas preču markas vadīšana, tās veidi    60
3.2.  Personificētas preču markas virzīšana    64
4.  Personificētas preču markas papildinašanas iespējas perspektīvā    66
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    76
Extract

1.1. Personificētas preču markas būtība
Mūsdienās tirgus ir pārpildīts ar visdažādākajiem produktiem un pakalpojumiem, līdz ar to patērētājiem kļūst aizvien grūtāk orientēties šajā daudzveidībā. Tikai labi atpazīstama un veiksmīga personificēta preču marka spēj izcelt vienu produktu starp daudziem tam līdzīgiem. Kaut gan parasti katram produktam ir sava preču zīme – firmas logotips, firmas krāsas, varbūt pat tēls vai sauklis, kas ir reģistrēti Patentu valdē, taču šai preču zīmei nav spēka – to nevar pieskaitīt pie preču markām nedz ārvalstu, nedz Latvijas tirgū – šī produkta pastāvēšana neietekmē patērētājus, tā nav atpazīstama un nerada nekādas asociācijas.
Atbilstoši pastāvošajai likumdošanai, preču zīmes kalpo kā informācijas nesējs patērētājam un ļauj atšķirt viena uzņēmuma preces vai pakalpojumus no cita uzņēmuma precēm vai pakalpojumiem. Preču zīmes lietošanu nosaka likums „Par preču zīmēm un ģeogrāfiskas izcelsmes norādēm”. Tiesības izmantot preču zīmes var iegūt jebkura fiziska vai juridiska persona. Godprātīgas komercdarbības ietvaros drīkst lietot arī nereģistrētas preču zīmes, neaizskarot citu personu tiesības un nepārkāpjot likumu un citu normatīvo aktu noteikumus. Savukārt personai, uz kuras vārda ir reģistrēta preču zīme, ir izņēmuma tiesības aizliegt citām personām izmantot komercdarbībā noteiktos apzīmējumus. Par preču zīmes izmantošanu uzskata preču zīmes lietošanu uz precēm, to iesaiņojuma, preču pavaddokumentācijā, preču vai pakalpojumu reklāmā vai citā saimnieciskajā darbībā, kas saistīta ar attiecīgajām precēm vai pakalpojumiem. [12, 2]
Saeima ir pieņēmusi un Valsts prezidents ir izsludinājis likumu "Par preču zīmēm un ģeogrāfiskas izcelsmes norādēm", kur 3.pantā ir teikts:
“Preču zīmi var veidot jebkurš apzīmējums, ko var grafiski attēlot un kas ļauj atšķirt viena uzņēmuma preces vai pakalpojumus no citu uzņēmumu precēm vai pakalpojumiem. It īpaši preču zīmes var būt:
1) vārdiskas – sastāv no burtiem, vārdiem, arī no personvārdiem, uzvārdiem, cipariem;...

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register