Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227344
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONKURĒTSPĒJAS JĒDZIENS, BŪTĪBA UN NOZĪME    5
2.  KONKURĒTSPĒJAS ATŠĶIRĪGĀS PRASMES, RESURSI UN SPĒJAS    8
3.  KONKURĒTSPĒJAS IZVĒRTĒŠANAS IESPĒJAMIE MODEĻI UN TO PIELIETOJUMS POZĪCIJU NOSTIPRINĀŠANAI TIRGŪ    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    26
Extract

Konkurence kā virzošais spēks liek ikvienam uzņēmējam būt labākam par otru, iegūt patērētāja atzinību un panākt, ka piedāvātais produkts tiks realizēts ātrāk, iespējam, pat par lielāku cenu. Konkurencei ir arī labvēlīga nozīme attiecībā uz patērētāju, jo konkurences ceļā tiek apmierinātas patērētāja vajadzības un vēlmes.
Konkurences apstākļos uzņēmumam ir nepieciešams sākt ar pašu konkurences pozīciju noteikšanu, ir jāizvirza darba mērķi, kas sastāv no vēlamiem ienākumiem, tirgus daļas un peļņas, un pēc tām jānoformulē jaunas pozīcijas nepieciešamās stratēģijas sasniegšanai. Šādos apstākļos mārketinga stratēģijām ir centrālā vieta.
Konkurences stratēģijas uzdevums ir pārnest uzņēmumu no esošās pozīcijas uz stiprāku pozīciju. Tas tiek panākts adaptējoties ārējiem spēkiem: konkurencei, tirgus pārmaiņām, tehnoloģiju attīstībai; kā arī nosakot un novedot uzņēmuma resursus saskaņā ar iespējām, kas paveras uzņēmuma priekšā.
Globalizācijas procesu ietekmē klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci, arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem un estētiskākiem. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1229530
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register