Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948778
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums SIA „M.Dž.Našķis” un tā Mārketinga vide    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1.1.  Mārketinga vides būtība    5
1.2.1.  Mārketinga iekšējā vide    7
1.2.2.  Makro vides faktori    21
1.2.3.  Pieprasījums    24
2.  Mārketinga mērķi    32
2.1.  Mārketinga stratēģijas    33
2.1.1.  Uzņēmuma mārketinga stratēģija    33
2.1.2.  Produkta dzīves cikla stratēģija    35
2.1.3.  Ansofa modelis    37
2.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    41
2.2.1.  Mērķa grupa    41
2.2.2.  Produkta pozicionēšana    43
2.2.3.  Sadales stratēģijas    46
2.2.4.  Mārketinga kompleksa (MIX) stratēģija    46
3.  Mārketinga programma    56
3.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    56
3.2.  Cenu veidošanas lēmumi    58
3.3.  Virzības tirgū    60
3.4.  Sadales plāns    62
3.4.1.  Sadales kanālu mērķi    62
3.4.2.  Stratēģijas sadales kanālu vadīšanā    64
Extract

Pāreja uz tirgus ekonomikas vadīšanas principiem un metodēm nav nemaz tik vienkārša. Samērā maza iedzīvotāju maksātspēja (Liepājas bezdarba līmenis 14.3%) samazina pieprasījumu pēc pakalpojumiem un kavē tirgus attīstību. Mūsu tirgus vēl nav piesātināts ar plaša sortimenta kvalitatīviem produktiem. Jaunām firmām trūkst pieredzes tirdzniecības jomā un līdz ar to tās strādā neefektīvi, nesasniedzot nepieciešamo pircēju apkalpošanas kvalitāti.
Aktuāli ir izpētīt un analizēt SIA „M.Dž.Našķis” patreizējo darbību, kā arī tā iespējamo darbību nākotnē. Uzmanība pamatā tiks pievērsta tirgus un viena produkta padziļinātai izpētei, jo uzņēmumā pastāv problēma – nav pietiekošas kvalitātes mārketinga darbības organizācija uzņēmumā, kā rezultātā uzņēmums nenodrošina savu atpazīstamību un ražošanas apjoma augšupeju.
Diplomdarba mērķis ir izveidot dzīvotspējīgu mārketinga stratēģiju SIA „M.Dž.Našķis” vadības mērķu īstenošanai.
Lai sasniegtu mērķi tiek izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Iepazīties ar literatūras avotiem.
2.Izpētīt iestādi un pašreizējo situāciju.
3.Veikt uzņēmuma esošās mārketinga darbības izpēti.
4.Veikt uzņēmuma un patērētāju analīzi.
5.Izstrādāt ieteikumus uzņēmuma mārketinga stratēģijas uzlabošanai.
6.Mārketinga stratēģijas izveide uzņēmuma mērķu īstenošanai.
Darba gaitā vēlos parādīt šādu hipotēzi:
Ja tiks uzlabota uzņēmuma mārketinga daļas darbība, tiks piesaistīta lielāka patērētāju tirgus daļa, kā rezultātā uzņēmums būs spējīgs palielināt apgrozījumu.
Darbā tiks analizēti uzņēmuma darbība, esošie un potenciālie klienti. Lai sasniegtu nepieciešamos pētījumu rezultātus, autors izmantos Liepājas iedzīvotāju anketēšanu, dokumentu analīzi, pētīs teorijas un prakses pielietošanu uzņēmumā, rezultātā piedāvājot jaunu mārketinga stratēģiju uzņēmumam SIA „M.Dž.Našķis”
SIA M.DŽ. ''NAŠĶIS'' ir dibināts 2000. gada 1. jūnijā reorganizējotkkk Liepājas pilsētas Džeriņu Ģimenes uzņēmumu "Džeriņi".
Uzņēmuma pamatdarbības virzieni ir konditorejas izstrādājumu ražošana un realizācija.
Konditorejas izstrādājumu ražošana un realizācija tika uzsākta jau 1991. gada decembrī Peldu ielā 6. Kā likumsakarība sekoja kafejnīcas "Našķis" atvēršana 1992 .gada 16. martā, tai pašā ēkā Peldu ielā 6, tādejādi saistot konditorejas izstrādājumu ražošanu un realizāciju.
Konditorejas cehā tiek ražots plašs konditorejas izstrādājumu klāsts, kopumā ir apgūti 250 veidi un atkarībā no pieprasījuma tiek ražoti vidēji vismaz 110 veidi dienā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register