-
Uzņēmuma "Olainfarm" darbības analīze
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | KONKRĒTAIS TIRGUS | 5 |
1.2. | Mārketinga iespējas farmācijas nozarē | 7 |
2. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 8 |
2.1. | AS „Olainfarm” darbības virzieni un produktu klāsts | 9 |
2.2. | Meitas uzņēmumu iegāde | 12 |
2.3. | Organazotoriskā struktūra | 15 |
3. | MISIJA, VĪZIJA, MĒRĶI | 17 |
4. | SVID ANALĪZE | 19 |
5. | KOMPĀNIJAS AKCIJAS | 22 |
6. | UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS PERSPETĪVAS | 24 |
6.1. | Nākotnes perspektīvas | 26 |
7. | AS „OLAINFAR” PRODUKTU CENA LATVIJĀ | 26 |
8. | EKSPORTS | 27 |
9. | KONKURENTI | 29 |
9.1. | Nozares konkurenti | 30 |
SECINĀJUMI | 32 | |
PRIEKŠLIKUMI | 33 | |
IZMANTOTĀ LIETERATŪRA | 34 |
SECINĀJUMI
• AS „Olainfarm” ir viens no lielākajiem gatavo zāļu un farmaceitisko pusproduktu ražotājiem Baltijā. Uzņēmuma darbības pamatprincips ir ražot uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus visai pasaulei. AS „Olainfarm” prioritāte ir videi draudzīga ražošanas procesa organizācija un pastāvīga kompānijas vērtības palielināšana.
• Lai veicinātu savu realizācijas apjomu Latvijas tirgos tiek iegādāti aptieku tīkli, kas veicina mazumtirdzniecības nozari. 2011.gadā tika iegādāti četri aptieku tīkli, kuri nodrošina darbību 28 aptiekās. Arī 2012.gadā tika iegādāti četri aptieku tīkli nopērkot 100% šo aptieku kapitāldaļu. Šī gada februārī tika noslēgts līgums par aizdevumu, kuru plānots izmantot farmācijas mazumtirdzniecības un citu ar farmācijas jomu saistītu uzņēmumu iegādei. Šogad kompānija apsver piecu jaunu aptieku iegāde, līdz ar to “Latvijas Aptieku” tīklā būs jau tuvu 50 aptiekām visā Latvijā.
• Farmaceitiskais uzņēmums veiksmīgi virzās uz stratēģisko plānu īstenošanu, tas investē vidēji 10% no uzņēmuma ieņēmumiem jaunu produktu attīstībā. Tādejādi palielinot savu darbības efektivitāti.
• AS „Olainfarm” ir vērsta arī uz turpmāku attīstību un lielu peļņas iegūšanu, jo jau šā gada pirmajā ceturksnī realizācijas apjoms ir par 4 % lielāks nekā 2012.gada attiecīgajā periodā.
• Uzņēmuma struktūras sadalījums ir sadalīts departamentos, katram departamentam ir savs vadītājs. Šie departamenti struktūrā ir pakārtoti zem valdes darbiniekiem, kuri atbild par finansiālo stāvokli, darbības rezultātiem un naudas plūsmu. Valdes darbību kontrolē padome, kura darbojas akcionāru interesēs. . Vadība vēlas veidot godīgu un konstruktīvu sadarbību ar klientiem – pacientiem, ārstiem, farmaceitiem un sadarbības partneriem.
• Ja akcionāram pieder 1/20 daļa no akcijām, tad tam ir tiesības pieprasīt iekļaut sev interesējošus jautājumus, kuri tiks iekļauti izskatīšanai akcionāru sapulcē.
• Farmācijas kompānija ātri spēj reaģēt ne tikai uz manīgajiem tirgus apstākļiem, bet arī uz katastrofām, ko izraisa sprādziens ražošanas iecirknī. Diennakts laikā tika atsākta ražošana citā cehā, kamēr tika veikta bojātā ceha rekonstrukcija. …
Tēmas izvēle balstās uz to, ka 2012.gadā Latvijas zāļu ražotāji par 15% kāpinājuši ražošanas apjomus un par 16% palielinājuši zāļu un vielu eksportu, liecina Zāļu valsts aģentūras apkopotie dati. Latvijā saražotās produkcijas realizācijas apjoms pārsniedzis 107 miljonus latu un lielākā daļa no saražotās produkcijas – 90% eksportēta ārpus Latvijas, bet pārējais realizēts vietējā tirgū. Latvijas zāļu ražotāju eksporta apjoms pēc krituma 2009.gadā, ar katru gadu turpina palielināties. Farmācijas uzņēmums AS "Olainfarm" šī gada pirmajos trīs mēnešos realizējis produkciju par 12,6 miljoniem latu, kas ir par 4% vairāk nekā 2012. gada pirmajā ceturksnī.
- Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
- Uzņēmuma "Olainfarm" darbības analīze
- Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
Research Papers for university48
-
Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
Research Papers for university19
-
Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze
Research Papers for university39
-
Uzņēmuma naudas plūsmu analīze
Research Papers for university13
-
SIA "Agilin" finanšu analīze
Research Papers for university14