Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822712
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
2.  Uzņēmuma vēsture un raksturojums    7
3.  Uzņēmuma mārketinga stratēģija    8
3.1.  Uzņēmuma misija    8
3.2.  Uzņēmuma mērķi    8
3.3.  Mārketinga vide    8
3.4.  SVID analīze    11
4.  Uzņēmuma analīze ar mārketinga pamatelementu palīdzību    13
1.  Produkts    13
2.  Cena    15
3.  Vieta    16
4.  Virzīšana    17
5.  Cilvēki (personāls un patērētāji)    22
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Mana kursa darba tēma ir uzņēmuma „Lulū Pica” mārketinga darbības analīze. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt šī uzņēmuma mārketinga stratēģiju, kā arī mārketinga ārējo un iekšējo vidi.
Sabiedriskā ēdināšana vienmēr ir bijusi sabiedrībā plaši izmantots pakalpojumu veids, laikam mainoties, mainās tikai tradīcijas un uzņēmumu veidi, kas šajā nozarē darbojas. Picēriju bizness Latvijā radās tikai nedaudz vairāk nekā pirms 10 gadiem. Uzņēmums, par ko es rakstīšu ir šī biznesa pamatlicējs un pionieris Latvijā. „Pica Lulū” picērijas bija pirmās, kas latviešus iepazīstināja ar picas ēšanas tradīcijām, kas nāk no ASV. Tādēļ šis uzņēmums ir interesanta arī no mārketinga viedokļa – kā tas spējis saglabāt savu pozīciju tirgū, tajā ienākot arvien jauniem konkurentiem, jo šobrīd picēriju nozare Latvijā kļuvusi jau diezgan plaša un tajā darbojas daudzas spēcīgas firmas. Interesanti ir pētīt, kā šis uzņēmums spējis mainīties un pielāgoties, tajā pašā laikā, nezaudējot savas tradicionālās vērtības.
Darba gaitu es sākšu ar vispārējiem faktiem par uzņēmuma vēsturi un vispārējiem faktiem, tālāk es analizēšu uzņēmuma mārketinga stratēģiju, šim nolūkam izmantojot mārketinga iekšējās un ārējās vides analīzi un SVID analīzi. Pētīšu arī piecu mārketinga pamatelementu iedarbību uz uzņēmuma darbību. Īpašu uzmanību pievērsīšu reklāmai un tās ietekmei uz uzņēmumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register