Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528379
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
1.  MĀRKETINGS UZŅĒMUMĀ    2
1.1.  Mārketinga pētījumi un plānošana    3
1.2.  Mārketinga vide    5
1.3.  Pieprasījums un konkurence    7
2.  PREČU PĀRDOŠANA UZŅĒMUMĀ „X”    9
2.1.  Mērķa auditorija un pozicionēšana    9
2.2.  Indistriālā tirgus trūkumi un priekšrocības    12
2.3.  Mārketinga pasākumi    14
2.4.  Konkurence un piedāvājums    18
3.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS ANALĪZE    21
4.  SECINĀJUMI    26
5.  PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTIE AVOTI    28
Extract

Preču un pakalpojumu pārdošana jebkuram uzņēmumam ir nopietns un atbildīgs process, no kura rezultātiem ir atkarīga uzņēmuma spēja izdzīvot specīgas konkurences tirgū kā arī spēja sasniegt uzņēmumam uzstādītos mērķus. Ir diezgan sarēžģīti uzsākt biznesu ar savu, jaunu, unikālu produktu vai pakalpojumu, lielākai daļai uzņēmēju nākas startēt ar tirgū jau esošiem pakalpojumiem un produktiem. Uzņēmums ir sarežģīts mehānisms, kura uzdevums ir ražot produktu, virzīt to tirgū, veiksmīgi realizēt un gūt no tā sava uzņēmuma uzplaukumu un attīstību.
Uzņēmējdarbībā bez konkurences neiztikt, tāpēc tas liek uzņēmējam arvien biežāk domāt par ražošanas procesu optimizāciju, saražotās produkcijas kvalitātes uzlabošanu ar iespējami mazāku pašizmaksu. Taču jāatceras arī tas, ka tieši konkurences tirgus rada vislabvēlīgākos apstākļus gan atsevišķa uzņēmuma, gan visas sabiedrības ekonomiskai attīstībai un ir sociālā un ekonomiskā procesa dzinējspēks.
Tātad, rodas nenoliedzami svarīgas attiecības pārdevējs-pircējs. Jebkuras preces pirkumu cilvēks var plānot, bet var izdarīt arī impulsa iespaidā. Līdz ar to, viens no pārdevēju galvenajiem uzdevumiem ir panākt, lai pircējs nopērk visu, ko vēlējies, papildus izdara neplānotos un impulsa pirkumus, turklāt izjūt mazāk nepatīkamu emociju un stresu iepirkšanas laikā.
Darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma preču pārdošanas veidus un mārketinga pasākumus, kurus izmantojot, uzņēmums sasniedz panākumus tirgū. Tiks analizēti uzņēmuma gada pārskati, datu bāze, vēsturiskie un reālie sasniegumi, kā arī mārketinga mācību materiāli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register