Research Papers
Business and Law
Economics
Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējumsun tā izmaiņu plā...-
Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējumsun tā izmaiņu plānošana
Evaluated!Research Papers29 Economics, Business, Marketing, Advertising
| Nr. | Chapter | Page. |
| Anotācija | 3 | |
| Ievads | 4 | |
| 1. | Preču un pakalpojumu raksturojums pa sortimenta grupām | 5 |
| 1.1. | Preču sortiments pēc tā raksturlielumiem | 5 |
| 1.1.1. | Sortimenta paplašinājums | 7 |
| 1.1.2. | Preču sortimenta piesātinājums | 8 |
| 1.1.3. | Preču harmoniskums | 10 |
| 1.2. | Preču kvalitāte | 10 |
| 2. | Preču sortimenta plānošanas metodes | 12 |
| 2.1. | Preces dzīves cikla stratēģijas | 12 |
| 2.2. | Noieta prognozēšana | 16 |
| 2.3. | Sortimenta regulēšanas būtība | 16 |
| 3. | Sortimenta politika pārdošanas vadīšanā | 18 |
| 3.1. | Sortimenta veidošanas problēmas | 18 |
| 3.2. | Klientu apkalpošanas (servisa) sortiments | 18 |
| 3.3. | Tirgus pētījumu iespējas paplašinot sortimentu | 21 |
| 3.4. | Efektīva sortimenta noteikšana | 23 |
| 4. | Firmas „X” darbības analīze | 25 |
| 4.1. | Firmas „X” sortimenta politika | 26 |
| 4.2. | Krājumu vadīšana | 27 |
| Secinājumi | 30 | |
| Literatūras saraksts | 31 |
Kursa darbā “Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā izmaiņu plānošana” aplūkoti ar produktu sortimentu saistīti jautājumi, sortimenta iedalījums, tā plānošana. Aplūkota efektīvāka pieeja preču sortimenta izplatīšanai veikalu tīklā. Par piemēru ņemta gan pārtikas, gan nepārtikas preču pārdošana un to veiksmīgās pārdošanas iespējas, veicot plānošanu. Pēdējā nodaļā aplūkota konkrētas, plaša patēriņa preču tirdzniecības firmas darbība, nedaudz analizējot to, pa sezonām. Pētījuma rezultātā nonākts pie secinājumiem, kāda ir efektīvāka preču sortimenta novērtēšana, tās pārdošanas iespējas un kāda nozīme ir veicot plānošanu jebkāda veida uzņēmumā.
Brīvā tirgus apstākļos, kad gandrīz visas tirgus nišas ir pārpildītas ar konkurentu produkcijas piedāvājumiem, tirdzniecības uzņēmuma vadītājam ir grūti izturēt sīvo konkurenci.
Tirgzinību speciālisti ir atzinuši, ka cena ir viens no galvenajiem pircēju stimulācijas mehānismiem, taču pareiza sortimenta izvēle ir svarīgs tirdzniecības faktors.
Esošie un potenciālie klienti parasti apmeklē noteiktu tirgotavu, meklējot tiem nepieciešamās, vajadzīgās, interesējošas preces, pievēršot uzmanību arī citām dotajā tirgotavā izvietotām precēm. Tirdzniecība nepieredzējušam cilvēkam noteiktas tirgotavas sortimenta izveidošana neliekas sarežģīta, tomēr ierobežotu līdzekļu un platības dēļ uzņēmējam jāizlemj tikai par nepieciešamo pēc viņa uzskatiem preču atrašanos viņa tirgotavā.
Darbā apskatīšu sortimenta politiku pārdošanas vadīšanā, kur tiks noteiktas preču sortimenta veidošanas problēmas (preču dzīves cikla iespējamās fāzes, preču pieprasījuma atkarība no dažādiem apkārtējās vides faktoriem).…
aplūkoti ar produktu sortimentu saistīti jautājumi, sortimenta iedalījums, tā plānošana. Aplūkota efektīvāka pieeja preču sortimenta izplatīšanai veikalu tīklā. Par piemēru ņemta gan pārtikas, gan nepārtikas preču pārdošana un to veiksmīgās pārdošanas iespējas, veicot plānošanu. Pēdējā nodaļā aplūkota konkrētas, plaša patēriņa preču tirdzniecības firmas darbība, nedaudz analizējot to, pa sezonām. Pētījuma rezultātā nonākts pie secinājumiem, kāda ir efektīvāka preču sortimenta novērtēšana, tās pārdošanas iespējas un kāda nozīme ir veicot plānošanu jebkāda veida uzņēmumā.
- Cenu politika uzņēmumā
-
Uzņēmuma preču raksturojums, priekšlikumi preču kvalitātes uzlabošanā A/S „Cēsu alus"
Research Papers16 Cooking, Food Processing, Marketing, Advertising, Business
-
Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējumsun tā izmaiņu plānošana
Research Papers29 Economics, Business, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Cenu politika uzņēmumā
Research Papers for university3
-
Uzņēmuma preču raksturojums, priekšlikumi preču kvalitātes uzlabošanā A/S „Cēsu alus"
Research Papers for university16
Evaluated! -
Vadīšanas efektivitātes novērtējums SIA “BLC”
Research Papers for university14
-
Socioloģisks pētījums par vadības procesiem uzņēmumā
Research Papers for university7
-
Tirdzniecības uzņēmuma stratēģijas plānošana
Research Papers for university9
Evaluated!

