Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:884446
 
Evaluation:
Published: 30.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  IMK    4
1.1.  IMK raksturojums    4
2.  Red Bull    5
2.1.  Red Bull raksturojums    5
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
  Pielikumi    18
Extract

SECINĀJUMI
„Red Bull” var dēvēt var absolūtu enerģijas dzērienu līderi savu konkurentu vidū, jo analizējot doto uzņēmumu pēc IMK parametriem, var noprast, ka tas izmanto visus iespējamos mārketinga komunikācijas sniegtās iespējas.
Tas vairs nav vienkāršs enerģijas dzēriens, tā ir vesela industrija, kas veido vienu veselu un ļoti spēcīgu tēlu.
„Red Bull” cenšas, lai viņu zīmols tiktu asociēts ar tādām īpašībām kā spēku, drošsirdību, ātrumu un veiklību.
Ļoti interesants aspekts, ka „Red Bull” spēja iekarot līderpozīcijas ne tikai sporta dzīvē, bet arī mūzikas industrijā, kas dod vēl vienu plusu zīmola reklamēšanai.
Lai šis tēls būtu noturīgs un viegli atpazīstams, „Red Bull” cenšas būt ne tikai kā galvenais pasākumu organizētājs, bet arī kā aktīvs sponsors, kas piedalās ar savu zīmolu gan mūzikas, gan sporta industrijas pasākumos.
Kā tika noskaidrots, tad „Red Bull” ir arī aktīvs labdarības akciju organizators un dalībnieks, tas atkal ļauj uzlabot sava zīmola imidžu un uzņēmuma tēlu kopumā – sabiedrības acīs.
Viens no svarīgākajiem aspektiem, kuram „Red Bull” vadība liek lielu uzsvaru ir uz savu darbinieku atlasi un apmācību. Viņu mērķis ir izveidot labu apkalpošanu, jo, kā tika atklāts vairākās grāmatās, tad tieši personāls ir katra uzņēmuma dārgākā un nozīmīgākā vērtība.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register