Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:350744
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  REKLĀMAS POLITIKAS JĒDZIENS    7
1.1.  REKLĀMAS BŪTĪBA    7
1.2.  REKLĀMAS POLITIKA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    9
2.  REKLĀMAS ADRESĀTU KLASIFIKĀCIJA, TO RAKSTUROJUMS    13
2.1.  REKLĀMAS ADRESĀTU KLASIFIKĀCIJAS PAZĪMES    13
2.2.  REKLĀMAS LĪDZEKĻU IZVĒLE ATKARĪBĀ NO SŪTĪTĀJU UN ADRESĀTU TIPIEM    17
2.3.  PAKALPOJUMU REKLĀMAS SPECIFIKA    21
3.  REKLĀMAS POLITIKAS VEIDOŠANA UZŅĒMUMĀ    25
3.1.  REKLĀMAS MĒRĶU NOTEIKŠANA    26
3.2.  REKLĀMAS STRATĒĢIJA UN TAKTIKA UZŅĒMUMĀ    29
3.3.  MĒRĶAUDITORIJAS NOTEIKŠANA    40
3.4.  REKLĀMAS BUDŽETA PLĀNOŠANA UN APRĒĶINĀŠANA    42
4.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES APRĒĶINĀŠANA METODES    47
4.1.  KOMUNIKATĪVAS EFEKTIVITĀTE    47
4.2.  EKONOMISKĀ EFEKTIVITĀTE    48
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    50
  IZMANTOTAS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    52
  PIELIKUMI    53
Extract

1.1.Reklāmas būtība

Daudz uzņēmumu un organizāciju izmanto reklāmu lai paziņotu par sevi, savam precēm vai pakalpojumiem ar cerību kā šis ziņojums izsauks kaut kādu reakciju no patērētāju puses. Reakcija var būt visdažādākā. Piemēram, ja patērētājam veidojas noteikta attieksme jeb viedoklis par konkrētu preci un marku – tad tā ir uztveršanas reakcija. Gadījumā ja reakcija izpaužas reklamējamas preces pirkšanā – tad tā jau ir uzvedības reakcija. Reklāmu izmanto ne tikai preču un pakalpojumu ražotāji. Pēdējā laikā daudz nekomerciālu un sabiedrisku organizāciju (piemēram, labdarības fondi, muzeji, reliģiskas sabiedrības) mēģinot piesaistīt vairāku cilvēku uzmanību aktīvi lieto šādu mārketinga instrumentu. Reklāma kalpo par labu informēšanas un pārliecības līdzekli neatkarīgi no tā mērķa.
Reklāmas jēdziens ir ļoti plašs un tam ir raksturīgas sekojošas pazīmes. Reklāma – tas ir apmaksāta komunikācijas forma, kaut gan dažādi reklāmas veidi var būt bezmaksas, piemērām sabiedriskā reklāma, kuras izvietojums masu informācijas līdzekļos parasti ir bezmaksas. Reklāmas ziņojums ne tikai tiek apmaksāts, bet arī identificē “sponsoru” (reklāmas maksātāju). Dažādos gadījumos reklāmas ziņojuma mērķis ir vienkārši tieksme iepazīst pircēju ar produktu vai uzņēmumu, bet vairākums reklāmu mēģina pārliecināt vai ietekmēt uz viņu, ar citiem vārdiem, pierunāt kaut ko izdarīt. Reklāmas ziņojums var iet pa dažādiem masu informācijas līdzekļiem ar mērķi sasniegt lielāku potenciālu pircēju auditoriju. Tā kā reklāma ir viens no masu komunikācijas veidiem, tad tā nav personificēta.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register