Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:420075
 
Evaluation:
Published: 19.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Īss uzņēmuma apraksts    1
2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtēšana    2
2.1.  Uzņēmuma mērķi    2
2.2.  Organizācijas struktūra, funkciju sadale un savstarpējā komunikācija, ražošanas un darba organizācija, uzņēmuma plānošanas sistēma    3
3.  Uzņēmuma mārketinga darbības analīze    4
3.1.  Sortiments un sortimenta paplašināšana    4
3.2.  Uzņēmuma cenu noteikšanas metodes un politika    5
3.3.  Produktu sadales tīkla raksturojums    6
3.4.  Reklāmas darbība. Pārdošanas organizācija un veicināšana    6
3.5.  Sabiedrisko attiecību un uzņēmuma tēla veidošana    7
3.6.  Darbs ar klientiem    7
3.7.  Mārketinga dienesta darbība    8
3.8.  Mārketinga informācijas sistēma    8
3.8.1.  Izejvielu piegādātāji    8
3.8.2.  Vispārējs tirgus raksturojums. Sakret produktu pozīcija    8
3.8.3.  Konkurentu analīze    9
3.8.4.  Uzņēmuma SVID analīze    11
Extract

1.1.Uzņēmuma mērķi

Mērķi – uzņēmums izstrādā savus mērķus, kuri ir par pamatu maksimālas peļņas gūšanai, tirgus iekarošanai, ka arī, lai nemitīgi attīstītos un paplašinātos sortiments.
Stratēģiskie mērķi - uzņēmums 2;3 gadu laikā plāno uzbūvēt jaunu noliktavu, ofisa telpas, rūpnīcas piebūvi, kurā ražos lietošanai gatavos, „slapjos” maisījumus.
Taktiskie mērķi - gada laika uzņēmums plāno uzbūvēt grunšu jaukšanas cehu, līdz ar to paplašināt uzņēmējdarbību piesaistot vairāk klientus un palielinot apgrozījumu.
Operatīvie mērķi – tuvākajā laikā piedāvāt plašāku produktu sortimentu, jau esošajam pievienojot vēl pašizlīdzinošo grīdu maisījumus.

1.2.Organizācijas struktūra, funkciju sadale un savstarpējā komunikācija, ražošanas un darba organizācija, uzņēmuma plānošanas sistēma

Tā kā rūpnīcā viss ir maksimāli automatizēts, darbinieku skaits ir salīdzinoši neliels, uz šodienu uzņēmumā strādā 28 darbinieki. Kā jau ražošanas uzņēmumam, SIA „Sakret” jāveic plašs darbības diapazons, sākot ar izejvielu iepirkšanu, uzglabāšanu, produkcijas ražošanu, gatavās produkcijas uzglabāšanu, produkcijas realizēšanu, produkcijas nogādi vairumtirgotājiem, uzņēmuma finansu pārvalde un grāmatvedība, tādēļ uzņēmumā ir 3 direktori - finansu direktors, kura uzdevums ir sekot grāmatvedības darbībai un visa veida saimnieciskajām darbībām uzņēmumā; ražošanas direktors, kura kompetencē ir kontrolēt noliktavas stāvokli, tādējādi izlemt, ko attiecīgajā dienā ir jāražo, lai nerastos situācija, ka noliktavā nav nepieciešamā produkta; realizācijas direktors, atbildīgs par realizācijas plāna izpildi un menedžeru komandas darbu. Katrs no šiem direktoriem ir pakļauts vienīgi uzņēmuma īpašniekam un nav pakļauti viens otram. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register