Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:801489
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īss uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „CIDO Pārtikas grupa” mārketinga vides un situācijas analīze    6
2.1.  Mikrovides analīze    6
2.2.  Makrovides analīze    7
2.3.  Nozares analīze    10
2.3.1.  Statistikas datu analīze    10
2.3.2.  Portera piecu spēku modelis    11
2.4.  Konkurences analīze    14
2.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    15
2.4.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    16
2.4.3.  General Electric modelis    16
2.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
2.6.  SVID analīze    18
3.  Mārketinga mērķi, stratēģijas un programma    23
3.1.  Segmentēšana    23
3.2.  Mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana    24
3.3.  SIA „CIDO Pārtikas grupa” veiksmes atslēga    25
3.4.  Pircēju rīcības modelis    26
3.5.  Uzņēmuma vīzija, misija, mērķi, stratēģija    28
3.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotu avotu saraksts    31
Extract

Ievads

Mūsdienās ikkatram sevi cienošam uzņēmējam jāzina, ka mārketinga jeb tirgzinību zināšanas ieņem svarīgu vietu cīņā pār patērētājiem un, lai tavs uzņēmums būtu konkurētspējīgs jāvelta liela uzmanība mārketinga stratēģiju veidošanai un tirgus pētīšanai. V. Praude savā grāmatā rakstīja: „Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām… Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tirgū, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem”.
Kursa darbam esmu izvēlējies uzņēmumu SIA „CIDO Pārtikas grupa”, kas jau vairāk nekā 10 gadus veiksmīgi nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un vairumtirdzniecību. „CIDO Pārtikas grupa” ir vadošais uzņēmums šajā nozarē un jau ilgus gadus iet blakus ar spēcīgu konkurentu – A/S „Gutta”, tāpēc izanalizēt šā uzņēmuma darbību tagad ir aktuāli.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma SIA „CIDO Pārtikas grupa” mārketinga vidi, situāciju nozarē un piedāvāt rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam. Lai sasniegtu darba mērķi tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Apskatīt situāciju uzņēmuma mikro, makrovidē;
Izanalizēt konkurenci pēc General Electric modeļa, Bostonas Konsultantu grupas matricas un vispārējās konkurences novērtēšanas metodes;
Veikt SVID analīzi – nosakot, uzņēmuma, nozares un produkcijas stiprās un vājās puses;
Noteikt izvēlētās nozares produkcijas mērķtirgus, veikt segmentēšanu, pozicionēšanu un aprakstīt pircēju rīcības modeli;
Uzrakstīt rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam;
Beigās izdarīt secinājumi un piedāvāt priekšlikumus.
Lai sasniegtu darba mērķi un veicamus uzdevumus tika izmantotas statistiskās (makrovides, nozares analīze), analītiskās, salīdzināšanas (vispārējā konkurences novērtēšanas metode), grupēšanas (segmentēšana), tabulas (SVID analīze) un grafiskās metodes.
Mārketinga vides un situāciju analīzei, ka arī mārketinga mērķu, stratēģijas un programmas risināšanai tika paņemta „CIDO” darbība sulu un nektāru nozarē, jo tā ir viena no svarīgākām bezalkoholisko dzērienu ražošanas apakšnozarēm. Diemžēl informācijas trūkuma dēļ pilnībā neizdevās izanalizēt situāciju sulu un nektāru nozari.
Par informācijas un pētījuma avotiem kursa darba uzrakstīšanai kalpoja fundamentāli zinātniskie pētījumi, valsts statistikas dati, vispārējā un speciāla literatūra un interneta resursi.
Kursa darbā tika analizēti tikai ar uzņēmuma mārketinga darbību saistīti rādītāji un nav vērtēta uzņēmuma ekonomiskā darbība kopumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1150814
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register