SECINĀJUMI
1. Merčendaizings ir process, kurā lai tiktu stimulēta pārtērētāju vēlme iegādāties preci, produkcijas sortiments tiek izkārtots kā rezultātā katram produktam tiek atrasta vispiemērotākā atrašanās vieta. Lai patērētājiem būtu komfortabli, ērti un patīkami iepirkties, tiek pielietots merčendaizings arī kopējā veikala tēla veidošanā.
2. Merčendaizinga procesa būtību atspoguļo vesela virkne darbību un veicamo pasākumu. Merčendaizingu var definēt kā pieprasījuma problēmas izpēti, produkcijas realizācijas stimulēšanu; tirdzniecības procesu tehnoloģiju, preču piedāvāšanu tirgū, prečzinību.kā arī preču sadales pilnveidošanu saskaņā ar patērētāju vajadzību izmaiņām.
3. 20l2.gads ir bijis līdz šim finansiāli veiksmīgais gads SIA EUGESTA un Partneri vēsturē gan pateicoties veiksmīgai uzņēmuma komandas darbībai, gan pozitīvākai par prognozēto Latvijas ekonomikas un mazumtirdzniecības pārdošanas apjomu attīstībai. Apgrozījums 20l2. gadā, salīdzinot ar 2011 .gadu, pieaudzis par 8.5% līdz 37 .8 miljoniem latu bez PVN, un ir nedaudz virs plānotā, bet peļņa pirms nodokļiem pieaugusi pat 19.3 % un sastāda 1.15 miljonus latu.
…