Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848999
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Biznesa plāna teorētiskais izklāsts    4
1.1.  Biznesa plāna nozīme    5
1.2.  Biznesa plāna izstrādāšanas secība    5
1.3.  Kā sastādīt biznesa plānu    6
1.4.  Biznesa plāna nepieciešamie nosacījumi    8
1.5.  Kas sastāda biznesa plānu    8
1.6.  Saturs    9
1.7.  Biznesa plāna kopsavijkums    9
1.8.  Uzņēmuma apraksts    10
1.9.  Produktu un pakalpojumu raksturojums    11
1.10.  Mārketinga plāns    14
1.10.1  Tirgus raksturojums un iespējas    15
1.10.2.  Konkurance un citi ietekmes veidi    17
1.10.3.  Mārketinga stratēģija    19
1.10.4.  Tirgus pētījumi    21
1.10.5.  Apgrozījuma prognozes    22
1.10.6.  Papildmateriāli    23
1.11.  Ražošanas plāns    23
1.13.  Riska novērtējums    28
1.14.  Finansu plāns    29
2.  Firmas “X” biznesa plāns    31
2.1.  Biznesa plāna kopsavilkums    31
2.3.  Vietējā tirgus analīze    33
2.3.1.  Tirgus izpēte    33
2.3.2.  Realizācijas apjoma plānošana    35
2.4.  Ražošana    36
2.4.1.  Ražošanas iekārtas    36
2.4.2.  Materiālu izmaksas    37
2.4.4.  Ražošanas telpu izdevumi    40
2.4.5.  Realizācijas izdevumi    40
2.4.6.  Produkcijas pašizmaksas    40
2.5.  Vadība    41
3.  Biznesa plāna finansu aprēķini    44
3.1.  Naudas plūsma    44
3.2.  Peļņa vai zaudējums    44
3.3.  Bilance    44
  Secinājums    47
Extract

Katram no mums ir kāds dzīves mērķis un idejas. Bieži vien to īstenošanai ir nepieciešami diezgan lieli naudas līdzekļi, un tad cilvēks sāk prātot un domāt, kā sasniegt šos mērķus, ar kādiem līdzekļiem īstenot tos. Viens no veidiem kā to īstenot, ir uzsākt savu biznesu. Protams, uzsākot savu biznesu ir vienmēr pastāv risks zaudēt, bet toties ienesīgums pie veiksmīgas izdošanās ir jābūt stipri lielākam.
Pieņemot lēmumu uzsākt kādu biznesu, cilvēks nonāk pie virknes jautājumu uz kuriem tas grib rast sev atbildi, lai pārliecinātos par mērķa realitāti un tā īstenošanas iespējāmLai varētu atbildēt uz visiem šiem jautājumiem, ir nepieciešams sastādīt finansu plānu, kurā tiek apskatītas visas šīs problēmas.
Šajā kursa darbā tiek apskatītas problēmas pie finansu plāna sastādīšanas izmantojot plānošanas metodes, pamatojoties uz LR statistikajiem ekonomikas rādītājiem, pie datu analīzes tiek izmantotas finansu analīzes formulas un metodes, kā arī grāmatvedības metodes pie “Bilances” un “Peļņas vai zaudējuma”un “Naudas plūsmas” sastādīšanas. Pieskarsies jautājumam, kam tiek pielietoti biznesa plāni un kas ir to lietotāji.
Šis kursadarbs sniedz priekšstatu par jauna projekta, kas saistīts ar PET pudeļu ražošanu, analīzi, tā izstrādāsanu un iegūtā rezultāta apkopošanu. Ekanomiskie dati pie apgrozījuma plānošanas tiek veikti par trim gadiem laika posmā no 1997-1999.gadam. Biznesa plāns tiek sastādīts laika posmam uz 5 gadiem no 2000-2004.gadam.

1. NODAĻA: “BIZNESA PLĀNA TEORETISKAIS IZKLĀSTS”

1.1. BIZNESA PLĀNA NOZĪME

Biznesa plānam ir trīs funkcijas:

1.Tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā iespēja izstrādāt stratēģiju un “ izdarīt kļūdas uz papīra ” nevis reāla dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm - tādām kā mārketings, finanses un darbība.

2.Biznesa plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību biznesmenis var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā.

3.Naudas sagādāšana. Neredzot biznesa plānu, vairums aizdēvēju un ieguldītāju neieguldis naudu biznesā.

Biznesa plāns ir dokuments, kurš domāts,l ai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā.
Uzņēmēji krietni biežāk ir darītāji nekā priekšlikumu rakstītāji. Viņi drīzāk sastopami kaujas - pašā frontes linijā - nekā aizmugurē, plānojot savu ofensīvu. Turklāt izrādās, ka daudziem uzņēmējiem ir grūti formulēt pat tos biznesa jēdzienus, kas bieži vien ir kļuvuši par viņu otro būtibu.
Rezultātā viens no nepatīkamākajiem pienākumiem, ar ko viņi sastopas, ir biznesa plāna sagatavošana un uzrakstīšana. Lai arī kādas grūtības biznesa plāna sagatavošana varētu radīt, plāns ir pilnīgi nepieciešams jebkuram biznesam.
Ir dzirdēti nostāsti par fanātiska izskata uzņēmmējiem un riska kapitālistiem ar pildspalvām darba gatavībā, kuri satiekas, uzskribelē kādu proektu uz mitras kokteiļa salvetes, sarokojas un kļūst par “partneriem “ modernu tehnoloģiju biznesā – bet tie ir mīti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1204948
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register