Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:184335
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Uzņēmuma SIA „Furnitūre” apraksts    3
1.  Mikro un makro vides analīze    6
1.1.  Mikro vides analīze    6
1.2.  Makro vides analīze    8
2.  Nozares analīze    14
3.  Konkurences analīze    15
3.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    15
3.1.1.  attēls. Vispārējās konkurences vērtēšanas grafiks    16
3.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    17
3.3.  General Electric modelis    19
4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    21
5.  SVID analīze    22
7.  Mērķtirgus noteikšana    26
7.1.  Pozicionēšana    26
8.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    28
9.  Pircēju rīcības modelis    29
10.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    31
11.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    32
  Secinājumi    33
  Izmantotā literatūra    34
Extract

Mēbeļu mazumtirdzniecība ar katru gadu attīstās arvien vairāk. Līdz ar to arī konkurence kļūst sīvāka, jo uzņēmumu skaits palielinās.
Kursa darba mērķis ir veidot jaunu uzņēmumu, lai tas reāli eksistētu un nepārtraukti attīstītos.
Lai uzņēmums veiksmīgi varētu darboties tirgū, vispirms jāizstrādā mārketinga stratēģijas plāns, kas palīdzēs veiksmīgāk veidot jaunu uzņēmumu.
Tiek veidots jauns uzņēmums SIA „Furnitūre”, kas nodarbosies ar plašu mēbeļu pārdošanu un atradīsies Ogrē. Tā galvenais mērķis ir piedāvāt klientiem augstas kvalitātes mēbeles un nodrošināt teicamu pakalpojumu servisu.
Lai pilnvērtīgāk varētu spriest par uzņēmuma attīstību tiek izmantotas dažādas metodes, piemēram, vispārējā konkurentu novērtēšanas metode, Bostonas Konsultantu grupas matrica, General Electric modelis, SVID analīze, Portera modelis un statistisko datu analīze. Šīs metodes palīdz veidot priekšstatu par uzņēmuma iespējamo pozīciju tirgū. Tabulas un grafiki pilnvērtīgāk atspoguļo uzņēmumu situāciju, pēc kuras ir vieglāk noteikt vietu tirgū un stratēģiju, lai šī pozīcija tiktu aizsargāta vai attīstīta.
Kursa darba veidošanai tika izmantoti dažādi informācijas avoti: Lursoft dati, interneta resursi, vispārējā un speciālā literatūra par mārketingu.
Biznesa būtība ir pirkt un pārdot. Uzņēmumu produkcijas pārdošanas veiksme ir ļoti atkarīga no sekmīgas komunikācijas ar klientiem un darbiniekiem. Piesaistot komunikācijas speciālistus, veidojot interesantas lojalitātes programmas darbiniekiem, kā ari sniedzot klientiem komfortu un drošības izjūtu, tādā veidā uzņēmumu produkcijas pārdošanas apjomi tiek palielināti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1195614
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register