Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:551018
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu cenu analīze    5
1.1.  Tirgus apskats    5
1.2.  Pašizmaksas noteikšana    6
1.3.  Tirgus cenas noteikšāna SIA „ Kolle beton” produktiem    8
1.4.  Uzlabošana servisa jomā    12
2.  Noteikt produkta cenu ietekmējošos faktorus    13
2.1.  Izejmateriālu un energo resursu cenu maiņas ietekme un to pieejamība    14
2.2.  Konkurentu ietekme    15
3.  Prognozēt produktu pārdošanas apjomu 2007 gada    17
3.1.  Noteikt sezonas ietektmi uz ražotajiem produktiem    17
3.2.  Valsts ietekme būvmateriālu ražošānā un pārdošānā    19
3.3.  Produkcijas pārdošānas prognozes 2007. gadam    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Nobeigums    25
  Literatūras saraksts    26
  Pielikumi    28
Extract

Studiju darba mērķis ir noteikt ietekmējošos faktorus cenu izmaiņām, un prognozēt realizējamos apjomus SIA „ Kolle beton” uzņēmumā.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai tiek risināti šādi uzdevumi:
1.Izanalizēt un noteikt produktu cenas.
2.Noteikt produkta cenu ietekmējošos faktorus.
3.Prognozēt produktu pārdošanas apjomus 2007. gadam.
Visi augstāk minētie uzdevumi ir svarīgi produktu virzībai tirgū, jo uzņemumam ir jāspēj prognozēt cenu kāpumu, konkurentu darbību, piegādāto materiālu cenu kāpumu, kā arī ārējos ietekmējošos faktorus, kas būtiski var radīt problēmas uzņēmuma darbībai, vai kāda citādā veidā ietekmēt uzņēmuma dzīves ciklu. Uzņēmumam ir svarīga ilglaicīga nevis uzņēmuma īslaicīga darbība. Šāda veida uzņēmumos tiek investēti lieli naudas līdzekļi, kuru atpelnīšānai ir niepieciešāmi līdz pat trīsdesmit gadiem. Uzņēmuma finanšu plāns parāda, cik daudz nepieciešams strādāt, lai tāda veida rupnīca sāktu strādāt to dalībnieku labā.
Produktu cenu analīze
Tirgus apskats.
Uzņemums SIA „Kolle beton” darbojas būvmateriālu ražotāju tirgū. Uz doto ekonomisko situāciju Latvijas tautsaimniecībā, dotais tirgus ir viens no ievērojamākajiem un atrāk augošājiem. Uzņēmums specializējas celtniecības materiālu (sienas un pamatu bloki, betona un ceļu seguma) ražošana. Varēja nojaust ka tirgus ietilpība ir ļoti liela.
„Tirgus ietilpība ir iespējamais produkta pērdošanasapjoms, kas atkarīgs no pircēju pieprasījuma un produktu piedāvājuma mijiedarbības” [1. 67 lpp.]
Tirgus uz 2006 gada skatījumā patiešam bija liels. Celtniecības materiālu trūkums Latvijā, parādījās 2005 gada beigās. Sākumā krīzes pazīmes neviens nemanija, bet 2006 gada pavasarī, ta jau bija manāma. Bloku piegādes tika veiktas no 1 līdz 5 mēnešu laikā. Latvijas teritorijā blokus varēja iegādāties tikai pārpērkot, vai braukt meklējumos uz Lietuvu vai Poliju. Materiālu trūkums izpaudās celtniecības nozares attīstības dēļ. Ar 2006 gadu Latvijas kredīt iestādes izvērš plašu kampaņu Hipotekāro kredītu izsniegšanai fiziskām personām. Pusotra gada laikā līdz 2007 gada 1. jūlijam kredītos tika izsniegti vairāki milijardi latu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1343029
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register