Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987678
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    5
1.1.  Mārketinga mikro vides analīze    5
1.1.1.  Uzņēmuma un nozares analīze    5
1.1.2.  Piegādātāji    7
1.1.4.  Konkurenti – to analīze    8
1.1.5.  Pircēji    11
1.2.  Mārketinga makro vides analīze    13
1.2.1.  Ekonomiskās situācijas analīze    13
1.2.2.  Demogrāfiskās situācijas analīze    15
1.2.3.  Likumdošana un juridiskā situācija    17
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    19
1.4.  Stipro un vājo pušu, iespēju un draudu analīze    20
2.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    22
2.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    22
2.2.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    24
2.3.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    25
2.4.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    27
2.5.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1gadam    29
  Secinājumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    31
  PIELIKUMS NR.2.    33
  PIELIKUMS NR.3.    35
Extract


Mūsdienās ir sarežģīti izsekot straujajam biznesa ritmam, kas valda uzņēmējdarbībā. Procesu var padarīt vieglāku, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība mārketinga pētījumu izstrādei un izzināšanai.
Mārketings jeb tirgzinības ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās vai profesoru kabinetos - tā ir zinātne, kura visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta 50.-to gadu laikā un tās rašanās cēloņi ir vispārēja ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība.
Pierādīts, ka īsti veiksmīgs bizness var būt tad, kad ir pilnīgi apmierinātas klientu vēlmes un vajadzības. Ideāla situācija veidojas tad, ja uzņēmuma īpašnieki un vadītāji konstruē mārketingu un no tā sekojošās aktivitātes (reklāma, tirdzniecības veicināšana, utt.), nevis tikai kā vienu uzņēmuma vadības sistēmu funkciju līdztekus ražošanai, finansēm un personālam, bet atvēl mārketingam noteicošo lomu uzņēmuma darbības plānošanā un rezultātu kontrolē. Būtībā mārketingam ir jābūt integrētam visās uzņēmuma iekšējās un ārējās aktivitātēs. Tomēr daudzi uzņēmumi savu veiksmes formulu cenšas sameklēt skaitļu kalkulācijās.
Aizgājuši pagātnē laiki, kad mārketings tika uztverts kā neizbēgams ļaunums, kuram tika novirzīts vismazākais budžets un neperspektīvākie kadri uzņēmumā. Šobrīd tirgzinība vairumā kompāniju ir novietojusies līdzvērtīgā līmenī ar pārējām uzņēmuma pārvaldes funkcijām. Uzvarēs tas, kas to sapratīs pirmais, ekonomisti parasti apskata mārketingu kā procesu, kurā tiek apmierinātas indivīdu vajadzības, notiek preču - naudas apmaiņa dažādos tirgos. Mārketings uzņēmējam palīdz atbildēt uz jautājumiem - ko ražot un kādus pakalpojumus piedāvāt, kā un kur pārdot, kas tos un par kādu cenu pirks, kā attīstīt uzņēmumu.
Lai būtu veiksmīgs biznesā, jāpiedāvā produkcija pircējam ātrāk, kvalitatīvāk, par zemāku cenu, lai gūtu uzticību ilgākam laika periodam.
Kursa darba temats ir aktuāls, jo palīdz uzņēmējiem saskatīt gan klientu vēlmes un vajadzības, gan arī redzēt savas vājās puses un nepilnības attiecībā pret konkurentiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1194507
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register