Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679105
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Kvalitāte- gan LMT, gan Tele2 tīkla pārklājums Latvijā ir apmēram 98- 99 %. Līdz ar to var secināt, ka abi pakalpojumu sniedzēji nodrošina labus sakaru tīklus visā Latvijā. Tomēr abiem uzņēmumiem netiek dots maksimālais vērtējums (5- izcils), jo vienmēr pastāv iespēja kaut ko uzlabot (piem., zvana savienojuma ātrumu).
2.Unikalitāte – LMT ir lielāks vērtējums, jo salīdzinājumā ar Tele2, tas vēl papildus sniegtajiem pakalpojumiem (mobilo sakaru komunikācijai, internetam) piedāvā arī TV mobilajā telefonā, kas mūsdienās ir kaut kas unikāls un to nepiedāvā arī neviens cits operators Latvijā.
3.Zīmola atpazīstamība – ikvienam Latvijas iedzīvotājam šie zīmoli ir pazīstami, jo abas firmas ir veikušas plašu virzību tirgū.
4.Sortimenta plašums – abām firmām ir vienāds vērtējums, jo tās piedāvā gan atjaunošanas kartes, gan dažādus pieslēguma veidus, kā arī piedāvā interneta pakalpojumus, kas īpaši ne ar ko neatšķiras.
5.Dzīves cikla stadijas – abi uzņēmumi jau ilgu laiku atrodas tirgū un pārdošanas apjomi īpaši nemainās, kas liecina par to atrašanos stabilā brieduma stadijā.
6.Lietošanas vienkāršība – Tele2 tiek piešķirts vairāk punktu, jo atšķirībā no LMT, lai papildinātu un atjaunotu sarunu karti, ir nepieciešams īsāks laika periods, jo ir jāievada daudz īsāks atjaunošanas kods, un lai pārbaudītu kredīta limitu Tele2 sniedz iespēju to saņemt ar SMS palīdzību, kas nav pieejams LMT.
7.Pēcpārdošanas apkalpošana – šis pakalpojums uzņēmumiem īpaši neatšķiras, un tas tiek novērtēts ar tikai 3 punktiem, jo tā nav īpaši augstā līmenī un to vajadzētu uzlabot.
8.Garantijas laiks – abiem uzņēmumiem ir vienāds garantijas laiks – 2. gadi, kas ir noteikts ar likumu, taču uzņēmumi nav vēlējušies to pagarināt, kas varētu piesaistīt vairāk klientu un radīt lielāku uzticamību firmai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1231971
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register