Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329360
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Lauksaimniecība un augkopība Latvijā   
1.1.  Vispārējs lauksaimniecības stāvokļa raksturojums   
1.2.  Augkopība   
2.  Uzņēmuma raksturojums   
2.1  Vispārējs uzņēmuma apraksts   
2.2  Organizatoriskā struktūra   
3.  Mārketinga loma uzņēmumā   
3.1  Uzņēmuma mārketinga ārējā vide   
4.  Produkta raksturojums   
5.  Konkurence   
6.  Klientu apmierinātības analīze   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Extract


Uzņēmējdarbība ir jebkuras valsts tautsaimniecības pamats. Tās kvalitāte un veiksme nosaka iedzīvotāju dzīves līmeni. Visi uzņēmumi darbojas konkrētos tirgus apstākļos. Tas nozīmē, ka to vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga gan no iekšējās, gan ārējās vides faktoriem, kuru iedarbība ir ļoti dažāda. Lai gan pastāv uzskats, ka daudzi ārējās vides faktori netieši ietekmē uzņēmuma darbību, un ar tiem uzņēmumu mārketings nesaskaras savā kārtējā darbībā, tomēr tie ir jāņem vērā, veicot stratēģisko plānošanu.
Uzņēmuma iekšējās vides izpēte ir tik pat svarīga, kā ārējās vides izpēte. Ražošana, finanses, grāmatvedība ir tikai dažas no vairākām darbībām, kurām ir būtiska loma uzņēmuma attīstībā. Ja kaut viena no tām labi nedarbojas, tad uzņēmumam ir finansiālas grūtības.
Piedāvāt un pārdot pircējiem sava uzņēmuma preces un pakalpojumus ir katras uzņēmējdarbības galvenais uzdevums, taču ir svarīgi zināt, kā pircēji ir apmierināti ar uzņēmumā iegādātajām precēm.
Lauksaimniecībai ir būtiska loma Latvijas iedzīvotāju nodarbinātībā un dzīves apstākļu veidošanā iedzīvotājiem, kuri dzīvo ārpus lielajām pilsētām. Laukos nav cita nodarbinātības veida kā vien lauksaimniecība.
Lauksaimniecība ir viena no svarīgākajām tautsaimniecības nozarēm, jo tā nodrošina cilvēci ar izdzīvošanai nepieciešamāko – pārtiku. No lauksaimniecības atkarīga visas ekonomiskā, un līdz ar to arī politiskā stabilitāte.
Kursa darba tēma ir produktu raksturojums un to konkurētspējas novērtējums uzņēmumā SIA „XXX”. Kursa darbs ir par SIA „XXX” ražoto graudkopības produkciju un tās konkurētspēju. Uzņēmums nodarbojas ar augkopības kultūru audzēšanu, konkrētāk ar graudkopību.
Kursa darba mērķis – veidot un attīstīt iemaņas uzņēmumu mārketinga vides izpētē, ražoto produkciju, kā arī par konkurences iespēju šajā nozarē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register