Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920622
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Mūsdienās cilvēki arvien vairāk apmeklē naktsklubus un citas izklaides vietas, it īpaši jauniešu vidū.
To var paskaidrot ar to, ka naktsklubs nav vieta, kur var tikai padejot, tā ir vieta kur tu vari atpūsties no apkārtējās vides, satikties ar draugiem un paziņām, nodibināt jaunas attiecības, kā arī „izlādēt savu enerģiju”.
Diemžēl lielāka daļa sabiedrības ir negatīvi noskaņota pret tāda veida izklaides vietām, jo daudzos klubos tiek tirgotas aizliegtas apdullinošas vielas, kā arī gandrīz puse no cilvēkiem, kuri apmeklē klubus, kaut reizi savā mūžā ir pamēģinājuši šis vielās tieši naktsklubā, toties, manuprāt, tas ir atkarīgs tikai no paša cilvēka būtības un naktskluba imidža līmeņa, kā arī apsardzes.
Kursa darba tēma ir uzņēmuma SIA „Mc” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana.
Pētījuma mērķis ir izpētīt uzņēmuma “Mc” iespējamās pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma produktu un pakalpojuma līmeni un kvalitāti, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī izpētīt konkurentu pozīcijas tirgū un to stāvokli, sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma iespējamo stāvokli.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi :
Raksturot piedāvāta pakalpojuma veidu;
Izpētīt topoša uzņēmuma makrovidi un mikrovidi;
Noteikt firmas stiprās un vājās puses, noteikt iespējas un draudus, kā arī noteikt uzņēmuma „Veiksmes atslēgu”;
Veikt uzņēmuma tirgus segmentu noteikšanu, izpēti un analīzi, kā arī noteikt uzņēmuma mērķtirgu;
Noteikt tuvākus SIA „Mc” konkurentus konkrēti Jēkabpils pilsētas teritorijā, veikt pilnīgu konkurences analīzi;
Veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma stāvokļa tirgū uzlabošanai.
Par pētījuma avotiem studiju darbā tika izmantoti: vispārējā un speciālā literatūra, Latvijas valsts statistikas datu bāzes radītāji, Latvijas Republikas likumi, uzņēmumu nepublicētie materiāli un interneta resursi.
Darbā izmantotas metodes: darbs ar dažādiem literatūras un citu informācijas līdzekļu avotiem, statistiskās metodes, radītāju salīdzināšana, tabulu veidošana un grafiskā attēlošana.
Studiju darbā tiks apskatīta topošā uzņēmuma SIA „Mc” darbība un iespējas tirgū.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register