Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:571303
 
Evaluation:
Published: 12.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mikro un makro vides analīze    4
1.1.  Uzņēmuma makrovide    4
1.2.  Uzņēmuma mikrovide    7
2.  Nozares analīze    11
3.  Konkurences analīze    14
4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    19
5.  SVID analīze    21
6.  Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana, pozicionēšana    24
6.1.  Tirgus segmentēšana    24
6.2.  Mērķtirgus noteikšana    25
6.3.  Pozicionēšana    25
7.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    27
8.  Pircēju rīcības modelis    28
9.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    30
9.1.  Uzņēmuma misija    30
9.2.  Uzņēmuma mērķi    30
9.3.  Uzņēmuma stratēģija    31
10.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    32
  Secinājumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    35
Extract

Latvija ir kļuvusi par vienu no valstīm ar visstraujākajiem attīstības tempiem Eiropā, kura spēj pielāgoties un konkurēt ne tikai vietējā tirgū, bet arī pasaules mēroga tirgū, veicinot ne tikai valsts, bet arī Latvijā darbojošo uzņēmumu attīstības un izaugsmes iespējas, kuri piedāvā savu preci un pakalpojumus.
Iepriekšējā desmitgadē veiktās reformas ir nostiprinājušas privāto sektoru, uzlabojas uzņēmējdarbības vide. Neskatoties uz to, ka pasaules ekonomiskā attīstība ir būtiski palielinājusies, Latvijā turpinās diezgan strauja ekonomiskā izaugsme, kuras pamatā ir augsts iekšzemes pieprasījums un spēja pielāgoties mainīgajiem apstākļiem. Augstais iekšzemes pieprasījums veicina pakalpojumu attīstību, jo īpaši tirdzniecību.
Pē­dē­jos 15 ga­dus Lat­vi­jā ir ak­tu­āla mār­ke­tin­ga dar­bī­ba, kad no plān­vei­da eko­no­mi­kas pār­gā­ja uz tir­gus eko­no­mi­ku. Sā­ka vei­do­ties pirm­ie pri­vā­tie uz­ņē­mu­mi. Tiem bi­ja ne­pie­cie­ša­mas zi­nā­ša­nas, kā la­bāk pār­dot sa­vu pre­ci, kur to pār­dot un par cik pār­dot. Uzņēmumi, kuri nespēja pielāgoties tirgus situācijai, tika likvidēti, savukārt tie uzņēmumi, kuri veiksmīgi izprata tirgus darbības principus, pakāpeniski turpināja attīstīties vai arī pārorientējās citā uzņēmējdarbības nozarē. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka palielināšanu ir tirgzinību zināšanām. Tāpēc ir nepieciešams mācīties un izprast tirgzinības, lai varētu analizēt situācijas tirgū, kā arī rast vispiemērotāko risinājumu dažādās tirgus situācijās.
Šodien konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās, tik pat strauji palielinās arī jauni uzņēmumi. Daļa šo uzņēmumu drīz vien pazūd, nespēdami izturēt spēcīgo konkurenci, citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū.
Šajā kursa darbā ir aprakstīta uzņēmuma SIA “RDS Teika” darbība un tirgus situācija. Šis uzņēmums nodarbojas ar poligrāfijas pakalpojumu sniegšanu un reklāmas foto izgatavošanu.
Kursa darba mērķis ir iemācīties izprast un analizēt kāda konkrēta uzņēmuma situāciju tirgū. Kursa darba uzdevumi ir:
1)iegūt vispārēju priekšstatu par uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības plānošanu,
2)iepazīties ar uzņēmuma rādītājiem – izpētīt, analizēt rādītājus, izmantojot dažādas pētījumu metodes – ekonomiskā analīze, statistiskās analīzes metodes, aprēķināšana, ekonomiski matemātiskās metodes, tabulas un grafiskās metodes,
3)izstrādāt priekšlikumus, kuri veicinātu uzņēmuma attīstību,
4)izvērtējot uzņēmuma situāciju tirgū, iepazīstoties ar uzņēmuma darbības rādītājiem, izdarīt secinājumus par uzņēmuma situāciju, darbību poligrāfijas tirgū,
5)iepazīties ar literatūru, papildināt un iegūt jaunas zināšanas tirgzinībās.
Kursa darbā iekļauta uzņēmuma SIA “RDS Teika” mikro, makro vides analīze, poligrāfijas tirgus analīze un konkurences analīze, rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam. Šajā darbā ir pētītas arī uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudi, kā arī tirgus segmentēšana, uzņēmuma “Veiksmes atslēga”, uzņēmuma misija un mērķi un citas mārketinga sastāvdaļas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1196548
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register