Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums-
Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Reklāmas loma efektīvas komercdarbības nodrošināšanā | 3 |
1.1. | Reklāma, tās galvenie uzdevumi un veicinošie faktori | 4 |
1.2. | Reklāmas izplatīšanas veidi un kanāli | 6 |
1.2.1. | Radio | 6 |
1.2.2. | Televīzija | 7 |
1.2.3. | Prese | 8 |
1.2.4. | Vides reklāma | 10 |
1.3. | Reklāmas budžeta plānošana | 11 |
1.4. | Reklāmas loma klientu piesaistīšanā | 13 |
2. | Vispārējs uzņēmuma apraksts | 16 |
2.1. | Uzņēmuma apraksts | 16 |
2.2. | Organizatoriskā struktūra | 16 |
2.3. | Pakalpojumu sortiments | 17 |
2.4. | SVID analīze | 17 |
3. | SIA “SkyBuilding” reklāma | 19 |
3.1. | Efektīva reklāmas kampaņas plānošana | 19 |
3.2. | Sabiedrisko attiecību un uzņēmuma tēla veidošana | 20 |
3.3. | Darbs ar klientiem | 20 |
3.4. | Konkurenti | 20 |
3.5. | Tirgus raksturojums un iespējas | 22 |
3.6. | Mērķu auditorijas un efektīvākā reklāmas veida noteikšana | 23 |
3.7. | Reklāmas budžeta plānošanas | 24 |
3.8. | Reklāmas līdzekļu izmaksas | 25 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras saraksts |
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings, kad notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.
Lai reklāma būtu efektīvāka, tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt, piemēram, iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū, un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm nekā uz vīriešiem, jo īpaši uz esošajām mātēm. Tāpat reklāmā veiksmīgi tiek novērtēts labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
Mūsdienās ikviena komercuzņēmuma vadītājam ir jāorientējas dažādās sfērās, jo veiksmīgāk var strādāt un attīstīt uzņēmumu, ja zina, ar kādām grūtībām, problēmām vai ierobežojumiem nāksies saskarties, kā rīkoties un ko sagaidīt konkrētajā situācijā. Tādēļ, ņemot vērā reklāmas nozīmi mūsdienu lielās konkurences apstākļos ikviena komercuzņēmuma darbības popularizēšanai un uzlabošanai, izvēlēta kursa darba tēma „Uzņēmuma SIA „SkyBuilding”reklāmas veidi un to novērtējums”.
Komercdarbība ir atklāta saimnieciskā darbība, kuru savā vārdā peļņas gūšanas nolūkā veic komersants. Komercdarbība ir viens no uzņēmējdarbības veidiem. Komercdarbību Latvijā regulē Satversme, Komerclikums, Civillikums un citi likumi, kā arī Latvijas Republikai saistošās starptautisko tiesību normas. Komercdarbībai Civillikuma noteikumi piemērojami tiktāl, ciktāl šajā likumā vai citos komercdarbību regulējošos likumos nav noteikts citādi. Veiksmīga uzņēmuma komercdarbība ir atkarīga no katrā konkrētā uzņēmumā izveidotās mārketinga stratēģijas. Viens no mārketinga pasākumu kompleksa nozīmīgākajiem faktoriem ir “Virzīšana tirgū”. Ar produkta virzīšanu tirgū saprot jebkuru paziņojuma formu, ko izmanto klientu informācijai, pārliecināšanai vai atgādināšanai par piedāvātajām precēm, pakalpojumiem, idejām, sabiedrisko darbību vai ietekmi uz sabiedrību.…
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings, kad notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama. Lai reklāma būtu efektīvāka, tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt, piemēram, iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū, un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm nekā uz vīriešiem, jo īpaši uz esošajām mātēm. Tāpat reklāmā veiksmīgi tiek novērtēts labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
- Reklāmas vizuālais tēls
- Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
- Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas kampaņa
Research Papers for university13
-
Uzņēmuma izdevumu grupas
Research Papers for university3
-
Reklāmas veidi un līdzekļi
Research Papers for university19
-
Uzņēmuma budžets tā loma, veidi, struktūra, veidošanās analīze un kontrole
Research Papers for university10
-
Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā
Research Papers for university29