Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:795334
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „SMIB” mārketinga vides analīze un situācijas analīze    6
2.1.  Iekšējās vides analīze    6
2.2.  Ārējās mikro vides analīze    8
2.3.  Ārējās makro vides analīze    9
2.4.  Būvniecības nozares analīze    12
2.4.1.  Statistikas datu analīze    12
2.4.2.  Portera piecu spēku modelis    13
2.5.  Konkurences analīze    17
2.5.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    17
2.5.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    18
2.5.3.  General Electric modelis    20
2.6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    22
2.7.  SIA “SMIB” iespēju un draudu analīze    23
2.8.  Uzņēmuma SIA “SMIB” SWOT analīze    27
3.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģijas un programma    31
3.1.  Segmentēšana    31
3.2.  Mērķtirgus noteikšana    31
3.3  Pozicionēšana    32
3.4.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    33
3.5.  Pircēju rīcības modelis    34
3.6.  Uzņēmuma SIA „Somu Māja Inženieru Birojs” misija, mērķi, stratēģija    37
3.7.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    38
Extract

Ievads
Kursa darba mērķis bija veikt uzņēmuma SIA „Somu Māja Inženieru Birojs” mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības plānošanu. Kursa darba mērķa izpildei bija nepieciešams veikt vairākus uzdevumus:
Uzņēmuma mikro un makro vides analīzi;
Nozares analīzi;
Uzņēmuma konkurentu analīzi;
Tirgus ietilpības novērtēšanu;
Uzņēmuma SVID analīzi;
Tirgus segmentēšanu;
Uzņēmuma mērķtigus noteikšanu;
Uzņēmuma produktu pozicionēšanu;
Uzņēmuma „veiksmes atslēgas” noteikšanu;
Pircēju rīcības modeļa analīzi;
Uzņēmuma misijas, mērķu un stratēģijas izpēti;
Stratēģijas rīcības plāna sastādīšanu.
Darba uzdevumi tika veikti, izmantojot ekonomiskās analīzes un statistiskās analīzes metodes – datu analīze, salīdzināšanu, vidējo relatīvo lielumu aprēķināšanu, ekonomiski matemātiskās metodes, tabulu un grafiskās metodes.
Būvniecības nozare pēdējo 5 gadu laikā ir strauji attīstījusies un tās apjomi pieauguši 3,5 reizes. Sevišķi jāuzsver dzīvojamo ēku būvniecības pieaugums, kas pēdējo piecu gadu laikā seškāršojies. Taču no 2008. gada ir saigaidāma mājokļu būvniecības samazināšanās, un tādēļ ir īpaši svarīgi pievērst uzmanību sava uzņēmuma attīstības stratēģijai, kas būtu vērsta uz uzņēmuma attīstību arī tik nelabvēlīgā laikā.
Latvijas uzņēmums SIA „Somu Māja Inženieru Birojs” ir dibināts 2005.gada 5.janvārī. Uzņēmums ir 1999.gadā dibinātā uzņēmuma SIA „Somu Māja” darbības turpinājums. SIA “Somu Māja Inženieru Birojs” ir Skandināvijas lielākā privātmāju ražotāja - Somijas koncerna „Finndomo OY” - pārstāvis Latvijā, kas nodarbojas ar rūpnieciski ražotu koka karkasa māju tirdzniecību un montāžu.
Informācijas avots galvenokārt bija uzņēmuma nepublicētie materiāli un dati, taču tika izmantoti arī valsts statistikas dati, speciālā literatūra un interneta materiāli.
Kā vienu no studija darba ierobežojumiem var minēt nepieciešamo datu un rādītāju nepieejamību, kuru dēļ var rasties nepietiekami precīza informācija. Studiju darbā apkopotā informācija pieder laika periodam no 2002. līdz 2008. gada

1. Uzņēmuma apraksts
Latvijas uzņēmums SIA „Somu Māja Inženieru Birojs” ir dibināts 2005.gada 5.janvārī. Uzņēmums ir 1999.gadā dibinātā uzņēmuma SIA „Somu Māja” darbības turpinājums. 2004.gada septembrī bez vēsts pazuda SIA „Somu Māja” īpašnieks, kuram piederēja 98 uzņēmuma daļas, un uzņēmumam savu darbību nācās pārtraukt. Otrs SIA „Somu Māja” īpašnieks, kuram piederēja tikai 2 uzņēmuma daļas, nodibināja jaunu uzņēmumu – SIA „Somu Māja Inženieru Birojs” (SIA „SMIB”).
SIA “SMIB” ir Skandināvijas lielākā privātmāju ražotāja - Somijas koncerna „Finndomo OY” - pārstāvis Latvijā, kas nodarbojas ar rūpnieciski ražotu koka karkasa māju tirdzniecību un montāžu.
SIA „SMIB” veiksmīgi seko „Finndomo OY” 70 darbības gadu laikā uzkrātajai pieredzei māju projektēšanā un ražošanā, kā arī augstajiem nekustamā īpašuma projektu kvalitātes standartiem. SIA „SMIB” tirgū piedāvā vairāk kā 500 labi pārdomātus un funkcionālus koka privātmāju projektus, kuru plānojumu ir iespējams pārveidot atbilstoši katra klienta vēlmēm.
Uzņēmuma piedāvāto privātmāju kvalitāti apliecina CE zīme, kas nozīmē „Conformite Europeenne” jeb „Eiropas atbilstība”, kā arī ISO 9001 un ISO 14001 sertifikāti. CE sertifikāts apliecina uzņēmuma produkcijas atbilstību visām Eiropas būvnormatīvos noteiktajām drošības prasībām – tās ir stabilas, izturīgas, ugunsdrošas, ergonomiskas, siltas un videi draudzīgas mājas. Šobrīd Latvijā nav citu uzņēmumu, kas tirgū piedāvā koka karkasa mājas ar CE marķējumu. Savukārt ISO sertifikāts garantē, ka uzņēmuma produkcijas kvalitāte un serviss ir pasaules līmenī.
Mājokļu konstrukcijas top ”Finndomo OY” rūpnīcā Sonjajarvi, Somijā. Konstrukciju izgatavošana ir pilnībā automatizēts process.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1120816
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register