Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766758
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  ĪSS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ STATISTIKA: PREČU SORTIMENTS UN TO PIEGĀDĀTĀJI    6
  STARPTAUTISKIE PREČU PIEGĀDES NOTEIKUMI, PREČU IEPIRKŠANAS IZMAKSU VEIDOŠANĀS    11
  PREČU CENAS UN ATLAIDES    19
  LATVIJAS UZŅĒMĒJDARBĪBAS VIDE UN GETZ VIETA TAJĀ    20
  AUTOPREČU TIRGUS UN GETZ VIETA TAJĀ    22
  SECINĀJUMI    24
  LITERATŪRAS SARAKSTS    25
Extract

Uzņēmuma panākumi brīvā tirgus ekonomikas apstākļos ir atkarīgi no tā spējas veiksmīgi pārdot saražoto / izplatīto preci vai piedāvāto pakalpojumu. Gandrīz vienmēr jārēķinās ar konkurējošu uzņēmumu vēlmi veikt to pašu, tātad, - jānodrošina savas preces / pakalpojuma popularitāte patērētāju vidū. Šajos gadījumos panākumu ķīla ir uzņēmuma spēja veiksmīgi darboties mārketinga jomā, izpētot tirgu, nosakot mērķa segmentus, virzot piedāvātos produktus tirgū un nodrošinot efektīgus sadales kanālus. Tomēr, sava loma nenoliedzami ir arī uzņēmuma spējai noteikt savu vietu Latvijas attiecīgās nozares attīstībā un spējai prognozēt savu biznesu, tāpat arī spējai apkopot uzņēmuma iekšienē veidojošos situāciju un veikt pareizus secinājumus.
Mans kursa darbs ir balstīts uz pieredzi un datiem, kas iegūti strādājot auto preču vairumtirdzniecības uzņēmumā SIA “GETZ BROS. & CO. (LATVIA) LTD.” (turpmāk – Getz). Mēģināšu atspoguļot statistikas nozīmi uzņēmuma ikdienas darbā un parādīt ,kā Statistika ,kā zinātne, palīdz uzņēmumam veidot savu biznesu.

ĪSS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS
Iesākumā sniegšu vispārēju uzņēmuma raksturojumu, kas parāda arī uzņēmuma attīstības stratēģiju. Uzņēmumam ir trīs darbības pamatvirzieni:
1)auto preču vairumtirdzniecība,
2)industriālo produktu tirdzniecība,
3)transporta dizains.
Galvenā nodaļa ir tieši auto preces, kuras, sākot ar 2000. gada 1. janvāri tiek tirgotas tikai vairumā. Auto preču ražotāju skaits pārsniedz 20 un preces tiek saņemtas uz ļoti izdevīgiem noteikumiem tieši no rūpnīcas.
Industriālo produktu tirdzniecības nodaļa ir relatīvi jauna un savu darbību sāka tikai 1999. gada janvārī. Industriālās krāsas kā šīs nodaļas sākotnējais produkts bija ļoti specifiska nozare un pārsvarā saistīta ar lieliem ražošanas un pārstrādes uzņēmumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register