Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:692157
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tēla jēdziens    3
2.  Komunikācija starp organizāciju un apkārtējo vidi    6
3.  Uzņēmuma un zīmola nosaukums    8
4.  Izmantotā literatūra    13
Extract

Pēdējos desmit gados termins „imidžs” jeb tēls ir krietni vien apbružāts no biežās lietošanas. Uz līdzenas vietas rodas dažādas imidžmeikeru kompānijas un atsevišķi personāži, bet patiesībā situācija tēla veidošanas jomā, ja neskaita popzvaigznes un politiķus, ir visai bēdīga. Pietiekami nenovērtējot imidža nozīmi, firma var ciest lielus zaudējumus.
Visbiežāk jaunie komersanti aprobežojas ar rūpēm par savu ārējo tēlu- pēdējā modeļa automobilis, dārgs pulkstenis, labas kurpes un uzvalks. Taču mēs jau esam pieraduši pie šiem veiksmīga uzņēmēja aksesuāriem un īsti tiem neuzticamies, mēs gribam zināt, kas slēpjas aiz šīs spožās fasādes. Rūgtas pieredzes mācīti, mēs uztveram šādu demonstrāciju ar zināmām aizdomām.
Vairāki autori sniedz definīcijas par tēla jēdzienu:
Tēls ir publiskas interpretācijas procesa rezultāts vēsturiski pamatots, relatīvi ilgstošs un nākotnē orientēts priekšstats par organizāciju (uzņēmumu). Tēlam ir pozīcija, reputācija, sociāla nemateriāla vērtība, izpausmes pakāpe.1…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register