Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:300117
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.1.  Analīzes praktiskā daļa    4
1.1.1.  Nozares analīze    4
1.1.2.  SIA „x” uzņēmuma raksturojums    4
1.1.3.  SIA „Līga -Z” SVID (SWOT) analīze    8
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa    9
1.2.1.  Organizācijas vide    9
1.2.2.  Organizācijas tieši ietekmējošā ārējā vide    10
1.2.3.  Organizācijas netieši ietekmējošā ārējā vide    11
1.2.4.  Attiecības starp organizāciju un vidi    14
1.2.5.  SVID (SWOT) analīze    17
2.1.  SIA „x” tieši ietekmējošā ārējā vide    19
2.1.1.  Patērētāji    19
2.1.2.  Konkurenti    19
2.1.3.  Piegādātāji    20
2.1.4.  Likumdošana    20
2.1.5.  Sabiedriskās organizācijas un prese    21
2.2.  SIA „x” netieši ietekmējošā ārējā vide    21
2.2.1.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    21
2.2.2.  Sociālkultūras attiecības    22
2.2.3.  Valsts politika    23
2.2.4.  Zinātnes un tehnikas attīstība    23
2.2.5.  Starptautiskās attiecības    24
2.3.  Attiecības starp organizāciju un vidi    24
2.4.  Uzņēmuma vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos    26
2.4.1.  Uzņēmuma netieši ietekmējošās ārējās vides izmaiņas    26
2.4.2.  Uzņēmumu tieši ietekmējošās ārējās vides izmaiņas    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
Extract

SIA „x” uzņēmums nodarbojās ar automašīnu pārdošanu, nomu, remontu, kā arī rezerves daļu un piederumu pārdošanu. Uzņēmums darbojās automašīnu nozarē. Šajā nozarē darbojās daudzas firmas, līdz ar to SIA „x” ieņem nelielu tirgus daļu. Uzņēmuma veiksmīga darbība ir atkarīga no liela daudzuma faktoru, kuri veido uzņēmuma vidi. Un ir ļoti svarīgi izpētīt šo vidi un visu laiku sekot tās izmaiņām.
Šī studija darba mērķis ir izanalizēt SIA „x” uzņēmējdarbības ārējo vidi, izdarot secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma attīstības iespējām.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1.Apskatīt uzņēmējdarbības vides jēdzienus.
2.SIA „x” uzņēmējdarbības vides analīzi, pamatojoties uz literatūru un statistikas datiem, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses, draudus pakalpojumu sniegšanas paplašināšanai un iespējas attīstībai.
3.Noskaidrot SIA „x” attiecības ar vidi.
4.Izanalizēt ārējās vides izmaiņas.
5.Noteikt uzņēmuma stratēģijas un izdevības skarā ar vides izmaiņām.
6.Izdarīt secinājumus par uzņēmuma darbību un sniegt priekšlikumus esošās darbības uzlabošanai.
Par pētījuma metodēm tika izmantotas statistikas datu salīdzināšanas metode, konkurences analīzes metode, SVID analīzes metode.
Statistikas pētījuma periods bija no 2004.gada līdz 2007.gada 1.ceturksnim. Savukārt uzņēmuma vēsture apskatīta no dibināšanas brīža 1994. gada līdz 2007. gada aprīlim.
Prakses atskaitē par pētījuma avotiem tika izmantoti:
valsts statistikas dati;
interneta resursi;
LR likumi un valdības lēmumi;
speciālā un vispārējā literatūra;
uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Ierobežojumi šīm darbam bija informācijas iegūšana par uzņēmuma stratēģijām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1143933
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register