Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma "Very Berry" konkurētspējas paaugstināšanas proj...-
Uzņēmuma "Very Berry" konkurētspējas paaugstināšanas projekts
Research Papers28 Marketing, Advertising, Business, Management
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | ||
1. | ANALĪZES DAĻA | |
1.1. | Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā | |
1.1.1. | Uzņēmējdarbības jēdziens | |
1.1.2. | Uzņēmumu un uzņēmējdarbības formu raksturojums | |
1.1.3. | Uzņēmējdarbības vides raksturojums | |
1.2. | Apstrādes rūpniecības raksturojums Latvijā | |
1.2.1. | Apstrādes rūpniecības loma Latvijas tautsaimniecībā | |
1.2.2. | Apstrādes rūpniecība pēckrīzes periodā | |
1.2.3. | Apstrādes rūpniecības nozares izvērtējums | |
1.3. | Uzņēmuma „Very Berry” raksturojums | |
1.4. | Uzņēmuma „Very Berry” SVID analīze | |
1.5. | Konkurētspējīgo priekšrocību radīšana un attīstīšana | |
1.6. | Uzņēmuma „Very Berry” konkurētspējīgā priekšrocība | |
2. | PROJEKTA DAĻA | |
2.1. | Produkcijas pilnveidošana | |
2.2. | Mārketinga pasākumu projekts | |
2.2.1. | Uzņēmuma misijas, vīzijas un vērtību formulēšana | |
2.2.2. | KSA aktivitāšu publiskošana uzņēmuma mājas lapā | |
2.2.3. | Mārketinga pasākumi sociālajos tīklos | |
2.2.4. | Mārketinga projekta izmaksas | |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Pēdējo divu gadu laikā ir strauji pieaudzis reģistrēto SIA skaits Latvijā sakarā ar valsts institūciju lēmumu atļaut reģistrēt mazkapitāla SIA ar pamatkapitālu ne mazāku kā viens lats.
2. Vairākums Latvijā strādājošo uzņēmumu atzīst, ka valstī joprojām pastāv vairākas problēmas, kas traucē strādāt un kavē uzņēmējdarbības attīstību Latvijā – problēmas nodokļu sistēmā, biežas izmaiņas likumos un normatīvajos aktos, ēnu ekonomika, inflācija, valsts atbalsta nepieejamība, augsta konkurence un korupcija valsts sektorā.
3. Lai veicinātu uzņēmējdarbības attīstību un nodrošinātu visiem tirgus dalībniekiem vienādus pastāvēšanas un attīstības apstākļus ir nepieciešams veikt izmaiņas nodokļu sistēmā, veicināt e-pārvaldes un e-pakalpojumu attīstību, pilnveidot valsts reģistros un citās informācijas sistēmās iekļaujamās informācijas savstarpējo saskaņotību, kā arī veikt preventīvas darbības, kas būtu vērstas pret smagākajiem Konkurences likuma pārkāpumiem.
4. Pēckrīzes periodā vienā no galvenajām eksporta nozarēm-apstrādes nozarē ir vērojama tendence – kopumā nozare ir pavirzījusies augstākas pievienotās vērtības produkcijas ražošanas virzienā, taču lielāko daļu nozares pārdošanas apjomu veido eksports un vietējā tirgū šī produkcija nenonāk.
5. Apstrādes rūpniecības apakšnozares Latvijā ir augsti specializētas, kas, no vienas puses, liecina par to konkurētspēju un iespējamajām priekšrocībām attiecībā pret ārējās tirdzniecības partnervalstīm, bet, no otras puses, tas rada pamatīgu risku, ka ārējo izmaiņu gadījumā tautsaimniecības lejupslīde būs straujāka nekā mazākas specializācijas gadījumā.
6. Apstrādes rūpniecības izaugsme ir viens no galvenajiem faktoriem, kas virzīja Latvijas IKP izaugsmi pagājušajā gadā.
7. Apstrādes rūpniecības attīstību bremzē vairāki faktori: darbaspēka trūkums, problēmas nodokļu un industriālajā politikā, kā arī atbalsta mehānismu nesakārtotība.
8. Sakarā ar 2010.gadā īstenotajiem pasākumiem uzņēmuma „Very Berry” darbības optimizācijai, pilnveidošanai un paplašināšanai, uzņēmumam izdevās sasniegt augstus darbības rezultātus, tā 2010. gada peļņa bija septiņas reizes lielāka nekā iepriekšējā gadā un uzņēmuma rentabilitāte bija augstāka nekā lielākajiem nozares uzņēmumiem, kaut arī pastāvēja vairāki uzņēmumu negatīvi ietekmējoši faktori kā slikta izejvielu raža un izejvielu cenu kāpums.
9. Uzņēmuma SVID analīzes rezultātā tika identificētas vairākas problēmas, kas galvenokārt skar uzņēmuma ražošanas procesu un produkcijas virzīšanu tirgū. Lai nodrošinātu uzņēmuma vājo pušu novēršanu ir nepieciešams veikt pasākums darbības uzlabošanai, kas būtu vērstas uz konkurētspējīgās priekšrocības radīšanu un saglabāšanu uzņēmumā identificētajās jomās.
10. Novēršot vairākas vājās puses, uzņēmums spēs izmantot piedāvātās iespējas, kas sekmētu tā attīstību, kā, piemēram, īstenojot veiksmīgus pasākumus produktu virzīšanai tirgū, uzņēmumam radīsies iespējas apgūt un ievest jaunus produktu veidus, apgūt jaunus ārzemju tirgus, palielināt uzņēmuma zīmola atpazīstamību, atrast jaunus sadarbības partnerus un realizācijas kanālus u.tml.
Priekšlikumi
1. Uzsākot ābolu sulas ražošanu, uzņēmums spēs labāk nodrošināt pircēju vēlmes sakarā ar to, ka, pirmkārt, paplašinās sortimentu (šobrīd tiek ražotas tikai ogu sulas), un, otrkārt, piedāvājot pircējiem produktu jaunajā iepakojumā (lielākajā tilpumā).
…
Uzņēmuma „Very Berry” konkurētspējas paaugstināšanas projekts
Pielikumu nav.
-
Uzņēmuma "Very Berry" konkurētspējas paaugstināšanas projekts
Research Papers28 Marketing, Advertising, Business, Management
- Uzņēmuma ārējās vides raksturojums
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma biznesa plāns
Research Papers for university13
-
Uzņēmuma ārējās vides raksturojums
Research Papers for university20
-
Uzņēmuma dibināšana, likvidācija un reorganizācija
Research Papers for university21
-
Nodokļi un nodevas uzņēmumā
Research Papers for university9
Evaluated! -
Uzņēmuma mērķi
Research Papers for university6