Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763595
 
Evaluation:
Published: 24.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA ĪSS APRAKSTS    4
1.  MAKROVIDES ANALĪZE    5
1.1.  DEMOGRĀFISKA VIDE    5
1.2.  EKONOMISKA VIDE    7
1.3.  DABAS VIDE    9
1.4.  TEHNOLOĢISKA VIDE    9
1.5.  POLITISKA VIDE    9
1.6.  KULTŪRAS VIDE    10
2.  MIKROVIDES ANALĪZE    11
2.1.  PIEGĀDĀTĀJI    11
2.2.  STARPNIEKI    11
2.3.  PIRCĒJI    12
2.4.  KONKURENTI    12
3.  NOZARES ANALĪZE    13
3.1.  PORTERA 5 SPĒKU MODELIS    13
4.  KONKURENCES ANALĪZE    15
4.1.  BOSTONAS KONSULTANTU GRUPAS MATRICA    15
4.2.  VISPĀRĒJA KONKURENCES ANALĪZES METODE    15
4.3.  GENERAL ELECTRIC MODELIS    16
5.  TIRGUS IETILPĪBAS NOVĒRTĒŠANA    18
6.  SVID ANALĪZE    19
7.  TIRGUS SEGMENTĒŠANA    20
8.  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    23
8.1.  POZICIONĒŠANA    23
9.  UZŅĒMUMA “VEIKSMES ATSLĒGA”    26
10.  PIRCĒJU RĪCĪBAS MODELIS    27
10.1.  PIRCĒJU RĪCĪBAS FAKTORI    27
10.2.  PIRCĒJU LĒMUMU PIEŅEMŠANAS POSMI    28
11.  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA    30
12.  RĪCĪBAS PLĀNS STRATĒĢIJAS ĪSTENOŠANAI 1 GADAM    31
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
  LITERATŪRAS SARAKSTS    33
Extract

Kursa darbā “Tirgzinībās” mēs nolēmam apskatīt un izanalīzēt alus ražošanas uzņēmumu. Tāpēc tika izdomāta alus darītava “Vēsma”. Sakarā ar jauno firmu ieviešanu tirgū firmas vadībai ir jāanalīze iespējamas stratēģijas nākotnes darbībai lai kļūtu konkurentspējīgam un ieņemtu attiecīgu vietu nozarē.
Šīs kursa darbs ir aktuāls, jo katram uzņēmējam ir jāparzīn mārketinga būtību, un šī darba ietvaros uzņēmuma mārketinga darbību var apskātīt praktiski, izmantojot dažādus pētījuma metodes. Kā arī ir iespēja veikt konkrētas produkcijas analīzi, definēt mārketinga mērķus un stratēģijas.
Kursa darba mērķis ir izpētīt alus ražošanas nozari izdomāta uzņēmuma piemērā. Un tāpēc darbam ir izvirzīti sekojošie uzdevumi:
Veikt makro un mikro vides analīzi, nozares analīzi un konkurences analīzi;
Novērtēt tirgus ietilpību;
Noteikt analīzējama uzņēmuma merķtirgu, misiju, mērķus, stratēģiju;
Izstrādāt uzņēmuma “Veiksmes atslēgu” un rīcības plānu stratēģijas īstenošanai vienam gadam.
Kursa darbā ir izmantotas dažadas pētījuma metodes:
Ekonomiskā analīze;
Statistiskās analīzes metodes – salīdzināšana ar eksistējošam alus darītāvam, tabulas un grafiskās metodes – GE modelis, BKG matrica, SVID analīze u.t.t.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi bija jāizmanto dažādus pētījumu metodes: statistisko datu apkopšana, analizēšana, matemātiskie aprēķini u.t.t.
Par pamatu kursa darbā tiek paņemtas: V. Praudes un J. Beļčikova “Mārketings” grāmata, interneta lapuses – www.alus.lv, www.cesualus.lv , kur bija paņemtas statistikas dati.
Kursa darba ierobežojumi ir saistīti ar informācijas gūšanu. Tāpēc par informācijas avotiem ir izmantotas interneta lapuses un citi pieejami informācijas avoti.
Jāatzīmē, ka dotā darba apjoma ietvaros nav iespējams pietiekami dzīļi izpētīt visus darba jautājumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register