Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:545122
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  MĀRKETINGS – PATĒRIŅA UN IZMANTOTAJU TIRGUS    4
1.1.  Mārketinga būtība un nozīme uzņēmumā    4
1.2.  Tirgus izpēte    6
1.3.  Cenas, to veidošanās faktori    10
1.4.  Produkta virzīšana tirgū    12
1.5.  Uzņēmuma tēls    13
1.6.  Mārketinga stratēģija    14
2.  UZŅĒMUMA LĪDZŠINĒJA DARBĪBA    16
2.1.  Uzņēmums    16
2.2.  Mārketings uzņēmumā    19
3.  UZŅĒMUMA REZULTĀTI    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    27
  PIELIKUMI    30
Extract

2004.gada 01.maijā Latvija iestājās Eiropas Savienībā (ES). Latvijai un Latvijas uzņēmējiem šis ir lielu pārmaiņu un iespēju gads. Pielāgošanās Eiropas standartiem un brīva preču kustība ir tikai daļa no pārmaiņām, kuras ir skārušas Latvijas uzņēmējus un iedzīvotājus. Visbūtiskāk Latvijas iedzīvotāji ir sajutuši iestāšanos ES ar augsto inflācijas līmeni. Cenas paaugstinājās jau pirms iestāšanās ES. Sākotnēji masu mēdijos tas tika skaidrots ar vispārējo ažiotāžu un daļēji arī ar uzņēmēju spekulācijām uz kopējā ažiotāžas fona. Taču pēc 1.maija cenas turpināja paaugstināties, tādejādi uzturot augsto inflācijas līmeni. Tas neatgriezeniski atstāja iespaidu uz iedzīvotāju pirktspēju. Kaut arī reālo iedzīvotāju ienākuma līmeni nav iespējams noteikt dēļ lielā “pelēkās ekonomikas” iespaida uz kopējo Latvijas ekonomiku. Mazumtirdzniecības uzņēmums, manuprāt, vislabāk var parādīt iedzīvotāju patieso pirktspēju un vēlmes, vai tās ir mainījušas pēc iestāšanās ES. Patērētājus var ietekmēt un stimulēt iepirkties. Dažādus cilvēkus ietekmē dažādi faktori, kas viņus pamudina veikt pirkumus kādā noteiktā tirdzniecības vietā. Tirdzniecības sektorā Latvijā ir vērojama lielveikalu tīklu veidošanās, ietekmes palielināšanās gan uz piegādātājiem, gan patērētājiem. Tirgus koncentrēšanās dažu lielu tirdzniecības tīklu rokās ir izplatīta visā rietumu pasaulē. Tirdzniecības tīkli arī nosaka jaunās tendences, veido cenu un sortimenta politiku, ietekmē iedzīvotāju iepirkšanās paradumus. Lai to darītu sekmīgi, veikala tīkliem ir jāzina patērētāju vēlmes un iespējas.
Savā darbā pētīšu tirdzniecības uzņēmuma SIA “Senuku tirdzniecības centrs” veikala “SENUKAI” prioritāros patērētāju izvēli ietekmējošos mārketinga Mix faktorus. SIA “Senuku Tirdzniecības centrs” ir Lietuvas lielākā mājsaimniecības precu tirdzniecības tīkla UAB “Senuku Prekybos centras” meitas uzņēmums Latvijā, pārstāvēts ar tīkla veikalu “SENUKAI” tirdzniecības centrā “ALFA”, Rīgā. Manuprāt, šis uzņēmums ir piemērots, lai pētītu patērētāju prioritāšu izmaiņas, jo savu darbu uzņēmums uzsāka pirms Latvija iestājās ES, un turpina strādāt pēc Latvijas iestāšanās ES, ir starptautisks tirdzniecības tīkls ar savu loģistiku, vienotu mārketinga politiku un jau izveidojušos pastāvīgo pircēju loku.
Apkopojot iegūtos rezultātus no anketēšanas 2003.gada un 2005.gadā, pētīšu patērētāju prioritāšu izmaiņas, izstrādāšu ieteikumus veikala „SENUKAI” sekmīgai tālākai attīstībai. Darbā tiks izmantoti arī tirdzniecības parka ALFA veiktās aptaujas un pētījumi.
Izpēte un rezultāti būs visaptveroši, lai varētu saskatīt galvenās problēmas un vājās vietas uzņēmuma darbībā. Izejot no šī pētījuma rezultātiem varēs pievērsties vājo darbības posmu detalizētākai un precīzākai izpētei.
Darba mērķis ir noteikt prioritāros patērētāju lēmumus, ietekmējošos mārketinga faktorus un izstrādāt priekšlikumus pārdošanas apjomu palielināšanai.
Darba uzdevumi:
izvērtēt līdzšinējās mārketinga Mix faktoru prioritātes patērētāju izvēlē;
veikala “SENUKAI” SVID analīze;
ar anketēšanas palīdzību noteikt patreizējos prioritāros patērētāju izvēli ietekmējošos mārketinga mix faktorus;
salīdzināt 2005.gadā iegūtos rezultātus ar 2003.gada iegūtajiem datiem;
izstrādāt priekšlikumus pārdošanas apjoma palielināšanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register