Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:318460
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma RIMI apraksts    6
i.  RIMI vēsture    6
ii.  RIMI veikalu pamatdarbības virziens    7
2.  SVID analīzes metode un tās nozīme uzņēmuma darbības planošanas procesā    9
1.1.  SVID analīzes darbu saraksts    10
  SVID analīzes paplašinātā matrica    14
3.  RIMI darbības vides analīze    16
1.2.  RIMI veikalu ārējās vides iespējas un draudi    16
1.3.  RIMI veikalu stiprās un vājās puses    19
1.4.  Paplašinātā SVID analīzes matrica RIMI veikalam    21
1.5.  Ieteikumi RIMI ārējas vides spiediena novēršanai un vājās puses likvidēšanai    23
1.6.  Iespējamas stratēģijas    24
4.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrāde izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu    27
1.7.  Teorija par Ansofa matricu    27
1.8.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Bibliogrāfiskais saturs    33
Extract

SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērte savas stiprās un vājās puses, ka arī pastāvošās iespejas vai gaidāmos draudus.
Un tikai tad, kad visi četri kritiskie informācijas elementi ir noteikti, balstoties uz tiem, uzņēmums var formulēt un īstenot biznesa stratēģiju plānoto mērķusa sniegšanai. [7.3.]

SVID analīze atbild uz sekojošiem jautājumiem:
Kādas ir klientu vajadzības?
Kāds ir patēriņa stils?
Ko pašlaik dara konkurenti?
Cik labi spējam apmierināt klientu vajadzības?
Kādas ir uzņēmumam galvenās iepējas un kādi draudi var to sagaidīt?
SVID analīzei jābūt īsai, un lakoniskai un jebkuras tās lasītājām, ir jārodas konkrētam priekšstatam par situāciju kopumā, kā arī, lai varētu uzrakstīt mārketinga mērķus. [1.17.-18.lpp.]

SVID analīzes galvenais uzdevums ir pieejamo informāciju sadalīt iekšējos (stiprās un vājās puses) un ārējos (iespējas un draudi) faktoros. Kad šis darbs ir paveikts, SVID analīzes rezultāti parada, kuri faktori (stiprās puses un iespājas) var palīdzēt uzņēmumam stratēģisko mērķu sasniegšana, un kuri faktori (vājās puses un draudi) ir šķēršļi, kas jāparvar vai jāsamazina to iedarbību.
SVID analīze ir ārkartīgi noderīgs instruments, veicot dažādu situāciju analīzi un pieņemot svarīgus lēmumus, kuru var pielietot jebkurš uzņēmums.
SVID analīze ir efektīvs celš, kā noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses un izpētit iespējas un draudus, ar kuriem uzņēmums sastopas vai var sastapties tuvākā nākotnē. SVID analīze palīdz izvērtēt faktorus, kas nodrošina uzņēmuma veiksmīgu attīstibu un kuri var veicināt tā tālāko izaugsmi.
Veicot SVID analīzi, var iepazīties ar svarīgākājiem faktoriem, kuri ietekmē jūsu uzņēmumu. Analīze ir viegli veicama, rezultāti ir viegli lasāmi un saprotami, ka arī ir viegli apspriežami.
Uzņēmums var veikt SVID analīzi:
Izstrādājot stratēģisko plānu vai meklējot problēmas risinājumu,
Izstrādājot darbības plānu, kurš ir atkarīgs no vairākiem iekšējiem un ārējiem faktoriem, un kura mērķis ir izcelt uzņēmuma stiprās puses un optimizēt ārējo iespēju izmantošanu, tajā pašā laikā samazinot vājo pušu un ārējo draudu ietekmi.
Veicot SVID analīzi, jāatceras, ka stiprās un vājās puses ir iekšējie faktori, bet iespējas un draudi ir ārējie faktori.(2.1.att.) [7.3.]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register