Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459597
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir reklāma?    3
  Reklāmas mērķi    4
  Reklāmas veidi    5
  Reklāma vienkāršiem patērētājiem    5
  Darījumu reklāma    6
  Komerciālā un nekomerciālā reklāma    7
  Tirdzniecības marka    7
  Sponsorēšana    8
  Propaganda    9
  Reklāmas līdzekļi    9
  Radio    13
  Televīzija    14
  Kino    15
  Katalogi, uzziņu dienesti    16
  Internets    16
  Reklāma uz auto    17
  Daudzplakņu dinamiskie reklāmas stendi    17
  Reklāmas priekšmeti    17
  Poligrāfija    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Uzņēmuma pašreklāma ir praktiski visa uzņēmuma reklāmas politika. Reklāmās, kurās reklamē preces vai pakalpojumus dotā informācija uzmanību galvenokārt vērš uz produktu, taču šāda veida reklāmā vienlaikus tiek izklāstīts, kas šo produktu piedāvā, galu galā tas veicina firmas vārda nostiprināšanos. Retos gadījumos uzņēmums reklamēs produkta grupu, neminot savu vārdu un tirdzniecības marku. Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu, lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam pēc kāda incidenta, piemēram, negatīva atspoguļojuma presē.
Viss ko reklamē uzņēmums reklamē arī pašu uzņēmumu. Visa uzņēmuma atribūtika – izkārtnes, vizītkartes, krekliņi, pildspalvas, atklātnes, firmas auto ar logo, sludinājumi avīzēs..... arī ietilpst uzņēmuma pašreklāmas procesā. Vēl var piedalīties gadatirgos, sponsorēt sportistus un pat pasākumus arī tā ir pašreklāma. Īsumā sakot, uzņēmuma pašreklāma ir viss, kas saistīts ar uzņēmuma vārdu, logo.
Kas ir reklāma?
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par to un tā piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Un, ja neviens nezina par uzņēmumu, tā preces, pakalpojuma eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register