Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:970234
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apskats    5
1.  Vācijas gaisa spēku attīstība līdz 2. pasaules karam    7
1.1.  Spānijas pilsoņu karš    7
2.  “Luftvaffe” operācijas 2. pasaules kara laikā    9
2.1.  Zibenskarš    9
2.2.  Kauja par Lielbritāniju    10
2.3,  Operācija “Barbarosa”    11
3.  “Luftvaffe” flote    14
3.1.  ‘‘Luftvaffe’’ iznīcinātāji    14
3.2.  Bumbvedēji    18
3.2.1.  Bumbvedēju trio    19
3.3.  Izlūklidmašīnas    21
  Nobeigums    24
  Izmantotā literatūra    25
  Pielikums    26
Extract

Nobeigums
Gaisa spēki Otrajā pasaules karā bija noteicēji starp kaujas uzvaru un sakāvi, un turpmākajos gados to loma tikai palielinājās, radot jaunas aviācijas nozares funkcijas, piemēram, izlūkošanu, un jaunus lidaparātus, kā piemēram, helikopterus.
‘‘Luftvaffe’’ Otrajā pasaules karā bija vieni no spēcīgākajiem gaisa spēkiem pasaulē un kalpoja kā Hitlera varas simbols. To atbalsts armijai bija milzīgs, sākot no karavīru un tehnikas transporta un beidzot ar gaisa kaujām un bombardēšanu. Vācu inženierzinātne ir iegājusi vēsturē kā ļoti attīstīta un kvalitatīva, un ‘‘Luftvaffe’’ lidaparāti to apliecināja savā kaujas spējā. Tie bija ne tikai atbilstoši savam laika periodam, bet pat pārāki par to. Tika eksperimentēts ar jauniem dizainiem, piemēram ‘’lidojošais spārns’’ (“Horton Ho 229” vai “Messerschmitt Me 163”) un jauniem lidošanas veidiem, kā piemēram, helikopteri vai reaktīvie dzinēji.
Neskatoties uz to, ‘‘Luftvaffe’’ nespēja parādīt savu pilno kaujas potenciālu dažu būtisku iemeslu dēļ. Pirmkārt, tās vadība, galvenokārt, Hermans Gērings, bija nepilnīgi savā amatā un savā ziņā kavēja kauju attīstības gaitu. H.Gērings kā Pirmā pasaules kara pilots neatzina jauno reaktīvo dzinēju lietojumu līdz Otrā pasaules kara beigām, tomēr reaktīvie iznīcinātāji varēja ienākt “Lufvaffe” flotē jau kara sākumā ar pirmajiem prototipiem kā “He 178”. Arī pats Ādolfs Hitlers bieži vien ignorēja savu komandieru ieteikumus un pārņēma vadību savās rokās, radot savstarpējas nesaskaņas. Otrkārt, ‘‘Luftvaffe’’ lielā mērā cieta sakāvi sabiedroto lidmašīnu vairākuma dēļ, ko nodrošināja rūpnīcu konveijera sistēma. Vācu inženieri uzskatīja, ka roku radīts produkts ir kvalitatīvāks un pārsvarā rūpnīcās tehnika tika ražota ar rokām, būtiski samazinot to saražoto daudzumu. Karā bieži vien uzvaru nosaka nevis kvalitāte, bet gan kvantitāte, kā to Otrajā pasaules karā parādīja Amerikas un Padomju Savienības armijas spēki. Treškārt, ekonomiskie apstākļi radīja materiālu trūkumu kopš 1943.gada, kad Vācija sāka zaudēt savas okupētās teritorijas, tādējādi cieta rūpniecība un jauno lidmašīnu modeļu produkcija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register