Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:641427
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Vadīšanas stilu loma organizācijas darbībā    5
1.1.  Organizācija un vadītājs    5
1.2.  Vadīšanas funkcijas    7
1.3.  Vadīšanas stili    11
2.  Vadīšanas stilu analīze A/S „Swedbank”    14
2.1.  Informācija par A/S „Swedbank”    14
2.2.  Vadīšanas stilu analīze A/S „Swedbank” intervējot ekspertu    15
2.3.  Darbinieku anketēšanas rezultātu analīze    17
3.  Vadīšanas stilu pilnveidošana A/S „Swedbank”    22
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
  Pielikumi    26
Extract

Secinājumi
1. Studiju darba mērķis ir izpildīts, ir noskaidrotas A/S „Swedbank” vadīšanas stilu procesa norises, kā rezultātā radās pilnīgāks priekšstats gan par A/S „Swedbank”, gan par uzņēmuma vadīšanas stilu.
2. Ir noskaidrots tas, ka uzņēmums „Swedbank” ir vadošā banka Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, kas ir labs rādītājs bankas reputācijai un zīmola izplatībai.
3. Ir noskaidroti A/S „Swedbank” mērķi, priekšrocības, pakalpojumu klāsts, aptuvenais klientu skaits, vīzija, kā arī ir gūts priekšstats par uzņēmuma vēsturi, kas dot priekšstatu par bankas darbību un prioritātēm.
4. A/S „Swedbank” vadītājiem notiek katru dienu 15 minūšu sapulce ar darbiniekiem, kā arī gada un iknedēļas sapulces.
5. Liela uzmanība uzņēmumā tiek pievērsta darbinieku motivēšanai un kontrolei.
6. Filiāles vadītājs ļoti labi pārzina savu personālu un tas viņiem palīdz un atvieglo vadīšanas procesu.
7. Uzņēmuma „Swedbank” darbības uzlabošanai tiek izmantota Ideju banka.
8. Veicot anketēšanas un intervēšanu atklājās, ka uzņēmumā „Swedbank” dominē demokrātiskais vadīšanas stils.
9. A/S „Swedbank” ir savas iekšējās tradīcijas un paradumi.
10. A/S „Swedbank” diezgan bieži notiek kopīgi atpūtas pasākumi.

Priekšlikumi
1. A/S „Swedbank” Jēkabpils filiāles vadītājam nepieturēties visu laiku pie demokrātiskā vadīšanas stila, jo tādejādi darba izpildes kvalitāte būs vienveidīga.
2. Filiales vadītājam vairāk pievērst uzmanību organizēšanas funkcijai, lai savstarpējā sastrādāšanās būtu efektīvāka un pārdomātāka.
3. A/S „Swedbank” darbiniekiem jāpiedomā par savu pienākumu precīzu un laicīgu izpildīšanu, lai neradītu domstarpības kolektīva vidū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1322393
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register