Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:223482
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadības stratēģijas izvēles pamatnosacījumi    4
2.  Vadības realizācija dzīvē    5
3.  Mārketinga iedarbība uz cilvēku vajadzību apmierināšanu    5
4.  Personāla vadīšanas un motivēšanas psiholoģiskie aspekti    6
5.  F. Hercberga divu faktoru teorija    7
6.  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Uzņēmēju, firmu vadītāju, kā arī menedžeru vidū valdošais uzskats, ka prasmei vadīt cilvēkus nepieciešama tikai personīgā pieredze un talants - bieži neattaisnojas. Mūsdienu strauji mainīgajā ekonomikas vidē, nežēlīgajā tirgus konkurencē, laika deficīta apstākļos ar to vien ir par maz. Konsultējot uzņēmumu vadītājus, bieži iespējams secināt, ka daudzu vadītāju darbības un vadības neveiksmju cēlonis ir viņu iepriekšējā pieredze, kura balstīta uz sociālistisko sabiedrisko iekārtu un saimniekošanas iegūto praksi. Tādēļ tiek izstrādātas dažādas vadības teorijas, kuras palīdz vadīt uzņēmējiem firmas pēc kāda noteikta principa, jo jaunie konkurences apstākļi pieprasa jaunu pieeju un mūsdienīgas zināšanas.
Nonākot kādas organizācijas vidē, nokļūstot noteikta dizaina telpās kādu laika sprīdi pavērojot uzņēmuma darbiniekus, satiekot noteikta izskata darbiniekus, apmeklētājs saprot, ka viņi rīkojas un izturas pret apmeklētāju viņiem izstrādātā kopējā stilā. Apmeklētājs var izdarīt secinājumu, ka organizācijā strādājošie izpilda savus pienākumus, vadoties pēc noteikta plāna un mijiedarbojas savā starpā pēc noteiktas shēmas, ievērojot noteiktas normas. Tas, ko apmeklētājs redz un dzird uzņēmumā, ir šīs organizācijas kultūras ārējās izpausmes, kuras ir darbinieku pamatpieņēmumu, vērtību un pārliecību nosacītas.
Lai uzņēmums sasniegtu augstus izaugsmes rezultātus un spētu attīstīties, nepieciešams ievērot dažas vienkārši saprotamas, bet ne vienmēr arī viegli izpildāmas lietas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1242864
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register