-
Vadītāja loma ēdināšanas uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | MENEDŽMENTA LOMA UZŅĒMUMĀ | 4 |
1.1. | MENEDŽMENTA BŪTĪBA | 4 |
1.2. | MENEDŽMENTA FUNKCIJAS | 6 |
1.3. | VADĪTĀJA PIENĀKUMI UN LOMA ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMĀ | 8 |
1.3.1. | Vadības stili | 9 |
1.3.2. | Ēdināšanas uzņēmuma vadītāju pienākumi | 11 |
2. | VISPĀRĪGS SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS APRAKSTS | 14 |
3. | UZŅĒMUMA ____VADĪTĀJU RAKSTUROJUMS | 17 |
3.1. | RAKSTURA ĪPAŠĪBAS UN VADĪBAS STILI | 17 |
3.2. | PIENĀKUMU SADALĪJUMS | 20 |
4. | UZŅĒMUMA _____VADĪTĀJU DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS | 22 |
4.1. | AUTORES VĒRTĒJUMS | 22 |
4.2. | DARBINIEKU VĒRTĒJUMS (APTAUJA) | 25 |
4.2.1. | Aptaujas rezultātu analīze | 25 |
4.3. | PROBLĒMAS VADĪTĀJU DARBĀ | 30 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 33 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 36 |
Katram pastāvošajam uzņēmumam ir apzināts vai nu neapzināts mērķis darboties viena vai vairāku iemeslu dēļ; lai gūtu peļņu, lai turpinātu savu pastāvēšanu vai arī lai piepildītu sapni, piemēram. Bet ne visos uzņēmumos apzinās, kas tieši ir nepieciešams veiksmīgai uzņēmuma darbībai jebkura mērķa realizēšanai. Ļoti svarīgs elements jebkurā organizācijā ir menedžments. Uzņēmumam ir nepieciešams vadītājs, kurš varēs veiksmīgi vadīt, kontrolēt, organizēt darbību restorānā, kas arī ir augšupejošas darbības pamatnosacījumu.
Savā darbā autore analizē vadītāju lomu konkrētā restorānā, analizējot un pētot viņu darbību. Par piemēru tiek ņemti konkrēta restorāna ___tiešie vadītāji, jo šajā uzņēmumā autore strādā par viesmīli jau aptuveni vienpadsmit mēnešus un var samērā objektīvi spriest par zemāk minētajiem jautājumiem. Autore nosprieda, ka nebūtu taktiski darbā minēt šo vadītāju vārdus un uzvārdus, jo zinot šo cilvēku raksturu īpatnības, autore ir pavisam droša, ka vadītāji to nevēlētos.
Šī darba galvenais mērķis ir:
Pamatot vadītāja nepieciešamību ēdināšanas uzņēmumā_____.
Šī darba svarīgākie uzdevumi ir:
1)Izpētīt un analizēt vadītāja darbību konkrēti izvēlētā ēdināšanas uzņēmumā.
2) Intervēt tiešos darba vadītājus, lai uzzinātu viņu viedokli;
3)Uzzināt kolektīva viedokli, veicot aptauju;
4) Konstatēt problēmas vadītāja darbībā;
5)Noteikt iespējamos problēmu cēloņus un izvirzīt priekšlikumus ar iespējamiem to risinājumiem.
Darba pirmā nodaļa ir veltīta menedžmenta teorijas apskatei. Darba otrajā nodaļā autore analizē ēdināšanas uzņēmuma vadītājus – viņu rakstura īpašības, pienākumus un vadības stilus, vadoties no personīgās pieredzes vienpadsmit mēnešu laikā, kā arī izmantojot augstākminēto mācību grāmatu „Menedžments”, zinātniskos rakstus un publikācijas žurnālos un internetā.
Darba trešajā nodaļā autore veic vadītāju darbības savu personīgo novērtējumu, vadoties no darba pirmo divu nodaļu informācijas, kā arī konstatē problēmas. …
Aprakstīti ēdināšanas uzņēmuma vadības pamatprincipi, balstoties uz reāla uzņēmuma vadītāju darbības analīzi.
- Atpūtas kompleksa "Priedes" organizācija un vadība
-
Reklāmas izpēte SIA "XXL"
Research Papers17 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Vadītāja loma ēdināšanas uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģiskais projekts
Research Papers for university53
-
Paškontroles sistēma ēdināšanas uzņēmumā
Research Papers for university15
-
Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie kritēriji no klientu viedokļa
Research Papers for university17
-
Ēdināšanas uzņēmuma projektēšana
Research Papers for university9
-
Ēdināšanas uzņēmuma "X" tehnoloģiskā projekta izstrāde
Research Papers for university67