Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724722
 
Evaluation:
Published: 15.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadītājs, līderis un līderība    4
1.1.  Līderības būtība un loma    5
1.2.  Līdera funkcijas    6
1.3.  Potenciāla līdera psiholoģiskās spējas un īpašības    7
2.  Vadīšanas stils    9
2.1.  Direktīvais (autoritārais) stils    10
2.2.  Liberālais (konsultatīvais) stils    11
2.3.  Demokrātiskais (koleģiālais) stils    12
3.  SIA "X" vadītāja vadīšanas stila analīze    13
3.1.  Vispārīgs organizācijas raksturojums    13
3.2.  SIA "X" vadītāja vadīšanas stila analīze    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfija    20
  Pielikumi    21
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot SIA „X” vadītāja vadības stilu, autore nonāca pie secinājumiem:
1. SIA „X” vadītājam visvairāk raksturīgs autoritārs vadības stils, taču reizēm tajā (stilā) izpaužas demokrātiskas iezīmes.
2. Vadītājs izmanto sekojošas minēto stilu pazīmes: pieņemot atsevišķus lēmumus, viņu interesē darbinieku viedoklis, taču vairumā gadījumu viņš rīkojas pēc saviem ieskatiem.
3. Neordinārās situācijās vadītājs neskatās, kurš vainīgs, kurš nevainīgs, soda to, par kuru ir ziņots.
4. Lielu daļu savu pienākumu nodod darbiniekiem laika trūkuma dēļ.
5. Vadītājs ir ļoti prasīgs, bet parasti prasa vairāk, kā pienākas pēc amata instrukcijām. Viņu maz interesē darbinieku problēmas, kā darba, tā arī personīgās.
6. Pret disciplīnu kolektīvā vadītājs izturas stingri, reizēm pat asi. Priekšroku vairāk dod sodīšanai, nevis darbinieku motivēšanai uz darbu.
Autore izvirza sekojošus priekšlikumus:
1. Labākai personāla vadībai vadītājam jānotur ar padotajiem sapulces un jāievieš pamudinājumu sistēma. Tas sekmēs labus psiholoģiskos apstākļus organizācijā un uzlabos katra atsevišķa darbinieka darbu.
2. Pievērst lielāku uzmanību darbinieku darbam un laiku pa laikam motivēt viņus labākai savu pienākumu veikšanai.
3. Gribētos novēlēt vadītājam mazliet demokrātiskuma viņa vadības stilā, daudz biežāk apspriesties ar darbiniekiem, ieklausīties viņu viedoklī, apspriest jautājumus, kuri attiecas uz šiem darbiniekiem un darbu, kuru viņi pilda.
4. Ieteikt vadītājam tiekties uz attiecību uzlabošanu starp viņu un kolektīvu. Pavadīt vairāk laika šā kolektīva iekšienē, lai būtu vairāk informācijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register