Secinājumi
1. Kopā, 6 portālos gada laikā tika piedāvāti 198 aktīvā tūrisma piedāvājumu, kuri ir izvietoti diezgan centrēti – Vidzemē un Zemgalē. Vien pāris piedāvājumi bija citviet.
2. Kopā, 5 portālos, gada laikā, tika piedāvāti 62 nakšņošanas piedāvājumi.
3. Visienesīgākais portāls ir www.citylife.lv, kura ieņēmumi bija 243 527.39 Ls.
4. Ja ieliktais piedāvājums portālā ir bijis veiksmīgs, to ievieto atkārtoti.
5. Kolektīvie iepirkšanās portāli ietekmē tūrismu Latvijā, jo sešu portālu kopējie ienākumi par naktsmītnēm un aktīvo tūrismu bija 585 328.96 Ls
6. Ļoti būtiska aktīvā tūrisma piedāvājumos ir sezonalitāte.
7. Daudzi cilvēki nekad nav iegādājušies neko šāda veida portālos, jo trūkst informācijas vai nav uzticības pakalpojumu un preču kvalitātei.
8. Ir cilvēki, kuri ir palikuši neapmierināti ar iegādāto pakalpojumu vai preci.
9. Kolektīvie portāli ir lieliska iespēja maziem un vidējiem uzņēmumiem popularizēt sevi un piesaistīt potenciālos klientus.
Priekšlikumi
1. Izvietot aktīvā tūrisma piedāvājumus arī Latgalē un Kurzemē.
2. Vairāk piedāvāt naktsmītnes, jo 62 naktsmītnes gada laikā, piecos portālos ir mazs skaitlis.
3. Cilvēku atsaucība ir liela uz tūrisma pakalpojumiem, tāpēc, jo vairāk būs reklāmu un piedāvājumu, jo vairāk būs atsaucības.
4. Radīt uzticību potenciālajiem portālu klientiem, sekojot līdzi vai, solītais pakalpojums ir tādā kvalitātē, kāds ir solīts.
5. Daudziem piedāvājumiem ir ierobežots skaits, un tūrisma piedāvājumiem, daudzos piedāvājumos šis maksimālais skaits tika sasniegts, šādos gadījumos, portāliem vajadzētu likt šo akciju atkārtoti.
…