Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873856
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga attīstība tūrismā    4
2.  Latvijas kolektīvo iepirkšanos portālu darbība    7
2.1.  Kā lietot?    8
3.  Ieskats kolektīvās iepirkšanās nozares vēsturē Latvijā    9
4.  Patērētāju aptaujas dati par kolektīvās iepirkšanās portālu izmantošanu    11
5.  Piecu populārāko Latvijas kolektīvo iepirkšanās portālu raksturojums    14
5.1.  www.perkamkopa.lv    15
5.2.  www.cherry.lv    16
5.3.  www.citylife.lv    17
5.4.  www.superakcijas.lv    18
5.5.  www.kopaletak.lv    19
5.6.  www.citysale.lv    20
6.  Aktīvā tūrisma un naktsmītņu izvietojums Latvijā    21
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Literatūras saraksts    24
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi
1. Kopā, 6 portālos gada laikā tika piedāvāti 198 aktīvā tūrisma piedāvājumu, kuri ir izvietoti diezgan centrēti – Vidzemē un Zemgalē. Vien pāris piedāvājumi bija citviet.
2. Kopā, 5 portālos, gada laikā, tika piedāvāti 62 nakšņošanas piedāvājumi.
3. Visienesīgākais portāls ir www.citylife.lv, kura ieņēmumi bija 243 527.39 Ls.
4. Ja ieliktais piedāvājums portālā ir bijis veiksmīgs, to ievieto atkārtoti.
5. Kolektīvie iepirkšanās portāli ietekmē tūrismu Latvijā, jo sešu portālu kopējie ienākumi par naktsmītnēm un aktīvo tūrismu bija 585 328.96 Ls
6. Ļoti būtiska aktīvā tūrisma piedāvājumos ir sezonalitāte.
7. Daudzi cilvēki nekad nav iegādājušies neko šāda veida portālos, jo trūkst informācijas vai nav uzticības pakalpojumu un preču kvalitātei.
8. Ir cilvēki, kuri ir palikuši neapmierināti ar iegādāto pakalpojumu vai preci.
9. Kolektīvie portāli ir lieliska iespēja maziem un vidējiem uzņēmumiem popularizēt sevi un piesaistīt potenciālos klientus.

Priekšlikumi
1. Izvietot aktīvā tūrisma piedāvājumus arī Latgalē un Kurzemē.
2. Vairāk piedāvāt naktsmītnes, jo 62 naktsmītnes gada laikā, piecos portālos ir mazs skaitlis.
3. Cilvēku atsaucība ir liela uz tūrisma pakalpojumiem, tāpēc, jo vairāk būs reklāmu un piedāvājumu, jo vairāk būs atsaucības.
4. Radīt uzticību potenciālajiem portālu klientiem, sekojot līdzi vai, solītais pakalpojums ir tādā kvalitātē, kāds ir solīts.
5. Daudziem piedāvājumiem ir ierobežots skaits, un tūrisma piedāvājumiem, daudzos piedāvājumos šis maksimālais skaits tika sasniegts, šādos gadījumos, portāliem vajadzētu likt šo akciju atkārtoti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register