Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:803481
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pieaugušo izglītība    5
2.  Nepieciešamība pēc tālākizglītības    6
3.  Pētījums    8
3.1.  Pētāmais kontingents un metodika    8
4.  Pētījuma rezultāti un to analīze    11
  Secinājumi    12
  Literatūras saraksts    13
Extract

Pēc Latvijas valstiskās neatkarības atgūšanas arvien biežāk sabiedrībā izskan doma par nepieciešamību integrēties, ne mazums šis termins tiek minēts kontekstā ar Latvijas iestāšanos ES. Kavējošie faktori:
1)brīvā laika trūkumi;
2)finansu trūkums;
3)ģimenes atbalsta trūkums;
4)liels attālums;
5)noslogojums u.c.
„Gandrīz katrs pieaugušais izjūt izglītības, informācijas un prasmju deficītu. Daudzi to cenšas pārvarēt paši saviem spēkiem- mācoties valodas, apgūstot jaunu profesiju vai papildinot esošās zināšanas. Taču arvien skaidrāk iezīmējas nepieciešamība risināt pieaugušo iedzīvotāju vispārīgās, profesionālās un tautas izglītības jautājumus. Tas nozīmē, ka nepieciešams atzīt pieaugušo izglītību kā nozīmīgu izglītības veidu, kura attīstību nosaka valsts politika, likums un budžets.” [6.;1.]
Mūsdienu mainīgajos ekonomiskajos apstākļos pieaugušo izglītībai ir jānodrošina:
a) profesionālā pilnveide,
b) pārkvalifikācijas iespējas,
c) interešu (tautas) izglītība(tai skaitā sociālā riska grupu- invalīdu, funkcionālo analfabētu u.c.- izglītība).

„Pieaugušo izglītība ir viens no sabiedrības garīgās un materiālās dzīves kvalitātes rādītājiem. Pēdējā laikā Latvijā pieaugušo izglītības prakse kļūst daudzveidīgāka pēc satura un formām. Pats svarīgākais, ka mūžizglītības kontekstā pilnveidojas gan pieaugušo profesionālā, gan akadēmiskā un interešu izglītība. Tas liecina par pozitīvām humānisma tendencēm sabiedrībā. Vienībā ar cilvēka brīvības izjūtu veidošanos pieaug cilvēka vajadzība bagātināt sevi. Tas ir pamats personības pašrealizācijai un pašregulācijai, kas izglītības ieguves procesā sekmē mācīšanās prasmju veidošanos.” …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register