Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196745
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vairumtirdzniecības jēdziens, funkcijas un veidi    4
2.  Mārketinga lēmumu pieņemšana vairumtirdzniecībā    11
2.1.  Tendences vairumtirdzniecībā    13
3.  Esošā situācija SIA „Promolat”    14
3.1.  SIA „Promolat” sadarbības partneri    14
4.  SVID analīze vairumtirdzniecības uzņēmumam SIA „Promolat”    15
5.  SIA „Promolat” uzdevumi    16
6.  SIA „Promolat” problēmas un to risinājumi    17
6.1.  Transports    18
6.2.  Noliktavas    19
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Vairumtirdzniecības uzņēmums nodarbojas ar prezentreklāmu.
Kopš 1992. gada, līdz ar pieprasījuma izaugsmi, ir audzis arī prezentreklāmas firmu skaits, to vidū arī SIA „Promolat” attīstījušies un noturējuši līderpozīcijas šajā reklāmas nozarē.
Mērķis: izanalizēt esošo situāciju SIA ”Promolat”, uzzināt uzņēmuma problēmas un uzdevumus.

Uzdevumi:
Noskaidrot vairumtirdzniecības jēdzienu, funkcijas un veidus;
Noteikt lēmumu pieņemšanu vairumtirdzniecībā;
Noskaidrot esošo situāciju SIA „Promolat”;
Izveidot SVID analīzi vairumtirdzniecības uzņēmumam SIA „Promolat”;
Noskaidrot SIA „Promolat” uzdevumus;
Noskaidrot SIA „Promolat” problēmas.

Tēmas aktualitāte
Latviešu tautai ir raksturīgi tēriņi, latvietim patīk tērēt naudu, un patīk to darīt ar glanci. Latvijā ir ļoti plašs pieprasījums, arī piedāvājums ir samērā liels, tāpēc vairumtirdzniecības uzņēmumi savus klientus piesaista ar īpašu stratēģiju, piemēram, dāvinājumi, jo ar dāvanām uzņēmums veido savu tēlu.
Vairumtirdzniecība ir jebkura produktu realizācija uzņēmumiem, kas to iegādājas ar mērķi pārdot tālāk vai izmantot biznesam. [1]
Mazumtirgotāji un ražotāji izmanto vairumtirgotāja pakalpojumus, kad ar to starpniecību var efektīvāk izpildīt dažādas funkcijas:
produkta realizācija un virzīšana tirgū. Vairumtirdzniecībai ir liels personāla skaits, kurš palīdz ražotājiem realizēt produktus ar samērā nelieliem izdevumiem. Turklāt lietišķie kontakti un tradicionālie sakari pozitīvi ietekmē mazumtirgotājus un galējo pircēju;
produktu sortimentu veidošana. Vairumtirdzniecības darbiniekiem ir visas iespējas sastādīt un veidot pircējam vajadzīgo produktu sortimentu, līdz ar to atvieglo mazumtirgotāju darbību un samazināt izdevumus;
produktu uzglabāšana. Vairumtirgotāji glabā produktu krājumus, samazinot izdevumus piegādātājam un mazumtirgotājam. Pie tam iepērkot lielus produktu partijas, sadala tās mazākās partijās un nodrošina glabāšanu;
transportēšana. Vairumtirgotājs nodrošina operatīvu produktu piegādi, jo atrodas tuvāk pie galējā pircēja nekā ražotāji;
finansēšana. Vairumtirgotāji finansē savus klientus, dodot komerckredītu, kā arī savus piegādātājus, dodot pasūtījumus un savlaicīgi apmaksājot rēķinus;
uzņemas risku. Uzņemoties atbildību par produktu un sedzot izdevumus, kas ir saistīti ar iztrūkumiem, bojājumiem vai to novēršanu, vairumtirgotāji uzņemas arī daļu riska par produktu realizāciju;
sniedz papildus pakalpojumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register