Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408291
 
Evaluation:
Published: 15.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  VAIRUMTIRDZNIECĪBAS NOZARES TEORĒTISKAIS IZKLĀSTĪJUMS    3
2.  Vairumtirdzniecības nozare skaitļos – NOZARES PIENESUMS    5
2.1.  Uzņēmumu skaits un nomaksātie nodokļi    5
2.2.  Apgrozījums un pievienotā vērtība    6
2.3.  Nozares eksports un imports    8
3.  VAIRUMTIRDZNIECĪBAS NOZARE SKAITĻOS – NODARBINĀTĪBA    11
3.1.  Nozares vieta Latvijā, darbinieku nodarbinātība, alga    11
4.  NOZARES UZŅĒMUMI LATVIJĀ    14
4.1.  Nozares vērtīgākie uzņēmumi    14
4.2.  Nozares lielākie uzņēmumi pēc apgrozījuma    15
5.  SVID ANALĪZE    17
6.  VAIRUMTIRDZNIECĪBAS NOZARE EIROPĀ    17
7.  SECINĀJUMI    19
8.  IZMANTOTIE AVOTI    20
Extract

1. VAIRUMTIRDZNIECĪBAS NOZARES
TEORĒTISKAIS IZKLĀSTĪJUMS
Vairumtirdzniecības nozare ir būtisks ekonomikas elements visā pasaulē, nodrošinot
preču piegādi no ražotājiem līdz patērētājiem. Tādējādi tā ir svarīga arī Latvijai, kur tā
nodrošina preču apgādi gan iekšējā tirgū, gan eksporta vajadzībām, kā arī nodrošina
darbu un ienākumus daudziem cilvēkiem. Tomēr, lai uzņēmumi varētu konkurēt ar
citiem tirgus dalībniekiem, ir svarīgi saprast vairumtirdzniecības nozares
konkurētspējas faktorus. Šajā referātā tiks aplūkoti vairumtirdzniecības, izņemot
automobiļus un motociklus nozares konkurētspējas faktori Latvijā.
Vārda “vairumtirdzniecība” definīcija - preču pārdošana savā vārdā juridiskai
personai vai individuālā darba veicējam tālākpārdošanai lielos daudzumos visbiezāk
mazumtirdzniecībai, ražošanai vai savas darbības nodrošināšanai1
kvantitatīvos preču
daudzumos. Vairumtirdzniecības uzņēmumi pērk preces tieši no ražotājiem vai
importētājiem, lai pēc tam tos pārdotu ar peļņu citiem uzņēmumiem vai indivīdiem, kas
pārdod tālāk mazumtirdzniecībā. Vairumtirdzniecība ir būtiska komponente
tirdzniecības nozares darbībā un tās mērķis ir nodrošināt piegādi preču lielos
daudzumos par zemāku cenu, nekā mazumtirdzniecības veikalos.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1398369
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register