Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vairumtirgotāju funkcijas sadales kanālu dalībnieku vēlmju un vajadzību apmierināšanā

     

    Research Papers14 Management

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859811
 
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vairumtirgotāju funkcijas sadales kanālu dalībnieku vēlmju un vajadzību apmierināšanā    3
1.1.  Sadales kanālu un to dalībnieku raksturojums    3
1.2.  Vairumtirgotāju veidi un to funkcijas ražotāju un mazumtirgotāju vēlmju un vajadzību apmierināšanā    7
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

1.1. Sadales kanālu un to dalībnieku raksturojums

Sadales kanāls ir uzņēmumi, kas pilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam.[5,485]
Veidojot sadales kanālus, vispirms ir jālemj, kam tās funkcijas ir jāizpilda. Principā, sadales funkcijas var pildīt pats ražotājs, veidojot tiešas attiecības ar patērētājiem. Tomēr darījumu pasaulē ir pieņemts, ka daļa produktu realizācijas darbību tiek nodota starpnieku ziņā, jo starpniekam, efektīvi darbojoties, ir iespēja piekļūt kā patērētājam, tā arī pircējam, līdz ar to vieglāk novadīt produktu līdz mērķtirgum.
Pateicoties plašajiem kontaktiem, pieredzei un augstai kvalifikācijai, starpnieki var piedāvāt ražotājiem un patērētājiem daudz vairāk pakalpojumu nekā viņi patstāvīgi spēj izdarīt. Darbības specializācija un atsevišķu funkciju izpilde var nodrošināt pircējam nepieciešamo produktu sortimentu un augstu apkalpošanas kvalitāti.
Ja ražotājs potenciāli ir spējīgs pats organizēt sadales kanālus, tad daudzos gadījumos viņam tas tomēr nebūs izdevīgi, jo daudz efektīvāk ir ieguldīt naudu specializētos biznesa veidos. 1.1. attēlā parādītas divas shēmas, kuras salīdzinot, var novērtēt starpnieku darbības efektivitāti. Attēla kreisajā daļā redzams, kā trīs ražotāji sasniedz trīs pircējus pēc dažādām tiešo kontaktu metodēm. Šim nolūkam nepieciešama 9 atsevišķu sakaru veidu nodibināšana. Attēla labajā daļā parādīts, kā trīs ražotāji ar starpniekiem, kuri paši dibina kontaktus ar visiem pircējiem. Šādas sadarbības gadījumā ir jāorganizē tikai 6 sakaru veidi. Tādā veidā starpnieki palīdz ievērojami samazināt izdevumus mārketingam, tajā skaitā arī produktu pārvietošanai un sadalei tirdzniecībā. Pateicoties sadales kanālu veidošanai, tiek novērsti ilgstoši pārtraukumi laikā un telpā, kas atdala produktus no patērētājiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register