Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228537
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Lai noskaidrotu motivējošo faktoru atšķirības dažāda vecuma darbiniekiem, nepieciešams zināt, vai cilvēkam, atrodoties dažādos vecuma posmos, vajadzības ir atšķirīgas. Lai varētu to noskaidrot, tika aplūkotas vairāku autoru personības attīstības teorijas.
Dažādiem autoriem ir dažāds dalījums vecumu grupās. Piem., Ē.Ēriksons vecumposmus iedala šādi: 0-1g.v., 2-3g.v., 4-5.g.v, 6-12g.v., 13-19g.v., 20-24g.v., 25-64g.v., 65-nāve.(4;87) Šis iedalījums ir pamatots ar cilvēka dzīves periodiem, kas saistās ar vecākiem, darbu, laulībām, bērnu audzināšanu un pensijas vecuma tuvošanos, pensijas vecumu un nāves tuvošanos. (11;152)
Sīkāk tiks aplūkoti tie vecumposmi, kuri saistīti ar to laiku cilvēka mūžā, kad viņš gatavojas patstāvīgai dzīvei un kļūst darbspējīgs.
Jaunība (13-19) – jaunietim, pa lielākai daļai, nav patstāvīgu ienākumu avotu, viņš ir atkarīgs no vecākiem, vai saņem nelielu stipendiju studējot. Šajā laikā pusaudzim veidojas identitāte – lomu difūzija (izplūšana). Viņam ir jāapvieno viss, ko jūt un zina par sevi kā skolnieku, dēlu, draugu, sportistu uc. sociālajām lomām, lai izveidotu iekšējo pasauli kā viengabalainu veselumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register