Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:387885
 
Evaluation:
Published: 02.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Masu mediji – televīzija, radio un prese – tas, ar ko ikkatrs no mums sastopas ikdienā, jo dzīvojot 21. gadsimtā, tā dēvētajā informācijas laikmetā, izvairīties no tā ir gandrīz neiespējami. Kā ceturto masu saziņas līdzekli es vēlētos pieminēt Internetu, kaut arī ne visiem tas ir pieejams, taču zināmā sabiedrībā www vide kļūst arvien nozīmīgāka, jo vajadzīgās ziņas var iegūt daudz ātrāk un ērtāk, turklāt tas gandrīz neko nemaksā.
Masu medijos tiek lietots publicistikas stils, kas ir saprotams lielākajai daļai no lasītājiem, klausītājiem un skatītājiem, bet papētot tuvāk izrādās, ka nepastāv tikai viens paraugs, pēc kā izdevēji, televīziju un radio īpašnieki vadās, jo, manuprāt, viss ir atkarīgs no tā, kāda ir mērķauditorija.
Žurnāli
Es vēlētos salīdzināt divus pavisam atšķirīgus žurnālus: “Santu” un “Sīrupu”. Kā jau daudziem zināms, pēdējais ir iknedēļas izdevums tīņiem. Es pievērsu uzmanību dažām lietām, ko nevar neievērot. Pirmkārt, kas man liekas ir pats bīstamākais, tas ir lielais angļu un vēl joprojām arī krievu valodas iespaids, piemēram, ļoti bieži tiek lietoti angļu valodas vārdi, kam pievienota latviska galotne: songs (dziesma), events (notikums), moods (garastāvoklis), u.c.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1161918
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register