Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360736
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Ievads    4
1.  Valsts ieņēmumu dienesta sniegtie pakalpojumi    5
1.1  Vadība    6
1.2  Nodokļu administrēšana    6
1.3  Atbalsta bloks    7
1.4  Muitas darbības nodrošināšana    8
1.5  Noziedzīgo nodarījumu novēršana    9
2.  Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas nodaļas    11
2.1  VID teritoriālās iestādes    11
2.2  VID RRI    14
2.3  VID RMRI    14
2.4  VID ZRI    15
2.5  VID VRI    15
2.6  VID KRI    16
2.7  VID LRI    16
2.8  VID centrālais aparāts    17
2.9  VID klientu apkalpošanas nodaļas    17
3.  Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas serviss    18
3.1  Fiziski sniegtie pakalpojumi    18
3.2  Telefoniski sniegtie pakalpojumi    22
3.3  Elektroniski sniegtie pakalpojumi    22
3.4  Elektroniskās deklarēšanas sistēma    23
3.5  Komunikācija ar sabiedrību    24
4.  Priekšlikumi Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai    26
4.1  Klientu apmierinātības pētījums    26
4.2  Uz darba analīzes pamata izvirzītie priekšlikumi VID klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai    28
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra    31
Extract

Darba tēma: „Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisa raksturojums”.
Darba mērķis: Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisu
Darba uzdevums:
1.Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta sniegtos pakalpojumus;
2.Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas nodaļas;
3.Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisu;
4.Sniegt priekšlikumus Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai.
Datu pētījuma ierobežojumi: 5 gadi, 2004.-2008. gads.
Izmantotās pētīšanas metodes:
1.Analītiskā;
2.Statistiskā.
Informācijas avoti:
1.Biznesa Augstskolas Turība bibliotēka;
2.NAIS informācija;
3.Centrālās statistikas pārvaldes informācija;
4.Valsts ieņēmumu dienesta dati;
5.Internetā pieejamā informācija.
Valsts ieņēmumu dienesta sniegtie pakalpojumi
Valsts ieņēmumu dienests ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas Republikas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas.
VID veiksmīgi strādā jau 15 gadus, kopš 1993.gada 25.novembrī uz Finansu inspekcijas bāzes pamata tika izveidota jauna patstāvīga iestāde, kura toreiz bija atbildīga par taisnīgas nodokļu sistēmas izveidi, sadarbības ar nodokļu maksātājiem uzlabošanu, atbilstoša apkalpošanas servisa izveidi, birokrātisko procesu un procedūru samazināšanu, un administratīvo izmaksu samazināšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register